آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سقوط سه پله‌ای شاگردان کی‌روش در رنکینگ فیفا/ایران همچنان در صدر آسیا

در تازه‌ترین رنکینگ فیفا تیم‌ملی ایران با سه پله سقوط در رده پنجاه و دوم جهان قرار گرفت.

بازخبر / در حالی که سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، روز پنجشنبه ۹ فوریه ۲۰۱۷ (۲۱ بهمن) تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان را اعلام خواهد کرد، سایت روزنامه پرویایی «لیبرو» جایگاه تیم‌های ملی جهان در رده‌بندی ماه فوریه فیفا را بر اساس قواعد موجود پیش‌بینی کرد.

بر اساس اعلام این سایت، در رده‌بندی جدید، آرژانتین با ۱۶۳۵ امتیاز در صدر خواهد بود و برزیل و آلمان هم به ترتیب با ۱۵۲۹ و ۱۴۳۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین تیم ملی ایران هم که در آخرین رده‌بندی فیفا در مکان بیست‌ونهم جهان و جایگاه اول آسیا بود، در رده‌بندی ماه فوریه با ۷۹۸ امتیاز و با سه پله سقوط در رده سی‌ودوم جهان قرار می‌گیرد، اما همچنان در آسیا صدرنشین است.

در قاره آسیا بعد از ایران، تیم‌های ژاپن (رده ۵۲ جهان)، استرالیا (رده ۵۴ جهان) و عربستان (رده ۵۶ جهان) به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قاره کهن هستند.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان هم عبارتند از: آرژانتین، برزیل، آلمان، شیلی، بلژیک، فرانسه، کلمبیا، پرتغال، اروگوئه و اسپانیا.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *