ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جادری : طرح های اقتصاد مقاومتی مشکل اشتغال را برطرف می کند

استاندار هرمزگان گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی در صورت اجرا می تواند یکی از مهم ترین مشکلات مردم در خصوص اشتغال را برطرف کند.

بازخبر /استاندار هرمزگان گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی در صورت اجرا می تواند یکی از مهم ترین مشکلات مردم در خصوص اشتغال را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان حاجی آباد، افزود: شهرستان حاجی آباد نسبت به سال گذشته و منابع مصرف شده افتتاح پروژه ها با رشد ۲۳ درصدی رو به رو بوده است.

وی اظهار کرد: در طول دوران خدمتم در هرمزگان بیشترین سفر شهرستانی ام به حاجی آباد بوده با ۱۵ بار سفر و هر زمان به این شهرستان آمده ام با روحیه ای مضاعف رو به رو شده ام زیرا مردم این دیار همگی پرتلاش و خستگی ناپذیرند و این موضوع سبب می شود انگیزه مسئولان برای کار و تلاش دو چندان شود.

جادری با بیان اینکه امروز طرح هایی در بخش اقتصاد مقاومتی از جمله آبیاری تحت فشار و گلخانه در مساحت ۵ هکتار در حاجی آباد به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: تمامی این موارد با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن ها بوده و این گامی بلند به سوی خودکفایی استان است.

استاندار هرمزگان در ادامه ابراز امیدواری کرد: در تلاشیم بتوانیم از طریق خط لوله آبشیرین کن یک میلیون متر مکعبی که از حاجی آباد عبور می کند به روستاهای این شهرستان آبرسانی کنیم.

جادری با اشاره به اینکه ۴۴ پروژه با اعتبار ۵۹۱ میلیارد ریالی در ایام دهه فجر در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: امروز ۷ پروژه به ارزش ۳۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با تأکید بر نیاز شهرستان حاجی آباد به گاز رسانی، اضافه کرد: خط لوله یازدهم گازی از این شهرستان عبور می کند و که خط اصلی مواد اولیه صنایع پتروشیمی است و امیدواریم تزریق آن بتواند نیاز مردم را رفع کند.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه برخی مسئولین از احداث صنایع پتروشیمی و آوردن صنعت به شهرستان حاجی آباد سخن گفته اند، تصریح کرد: هرچند با این نظر مخالف هستم زیرا در شرایط فعلی پیش از احداث صنعت باید طرح های اقتصاد مقاومتی معرف و برای اجرا به مردم معرفی کرد تا بخش مهمی از مشکل اشتغال مردم حل و دغدغه مسئولان برطرف شود.

جادری گفت: هرچند طرح ایجاد صنایع پتروشیمی تا دریافت مجوزهای لازم راه درازی دارد اما امیدواریم عملیات احداث آن بزودی آغاز شود.

جادری  همچنین در افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی دهه فجر در شهرستان حاجی‌آباد، بابیان اینکهتنها شهرستان استان هرمزگان که تمام آن گازرسانی شده حاجی‌آباد است ابراز کرد: این منطقه به دلیل سردسیر بودن، نیازمند گازرسانی است و چنانچه گاز نباشد مردم باید حتماً از نعمت برق بهره‌مند باشند، هرچند روشن کرد هیتر برقی هزینه بالاتری نسبت به بخاری گازی دارد.

وی با اشاره به نیازهای شهرستان حاجی‌آباد ادامه داد: یکی از نیازهای مهم این منطقه اشتغال جوانان و رفع بیکاری است که نیاز به پیگیری دارد و با توجه به مستعد بودن این شهرستان درزمینهٔ کشاورزی، معدن و سایر حوزه‌ها توان اشتغال‌زایی برای جوانان را ایجاد کرده است.

جادری با اشاره به پروژه‌های برق‌رسانی در حاجی‌آباد اظهار کرد: حاجی‌آباد پس از بندرعباس که ۱۳ پروژه در حوزه برق‌رسانی در دهه فجر امسال داشته است با ۱۰ پروژه درزمینهٔ برق شهرستان دوم در تعدد پروژه‌های برق‌رسانی در هرمزگان است.

وی در پایان بابیان اینکه باید شاکر و قدردان نعمت‌های جمهوری اسلامی از این نظر که در اطراف ما جنگ و درگیری در حال اتفاق است باشیم گفت: اگرچه ناراحت آن‌ها هستیم و آرزوی برچیدن سایه جنگ و درگیری را داریم اما کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد و ما در حال بازسازی، عمران و خدمات هستیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه سیلو ۵۰ هزار تنی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در مساحت ۴ هزار مترمربع کلنگ زنی شد که پیش بینی می شود تا ۱۵ فروردین سال آینده به بهره برداری رسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *