اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نتانیاهو در انگلیس: تحریم‌های ایران را افزایش دهید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای انگلیسی خود در لندن گفت، از آنجایی که ایران به دنبال از بین بردن اسرائیل است بنابراین باید تحریم‌های بیشتری علیه تهران اعمال شود.

بازخبر / نیامین نتانیاهو، نخست وزیررژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر انگلیس گفت که “کشورهای مسئول” باید با الگوبرداری از سیاست‌های دولت جدید آمریکا، ایران را تحریم کنند.

نتانیاهو امروز، دوشنبه ۶ فوریه (۱۸ بهمن) در نخستین دیدارش با نخست وزیر بریتانیا در لندن گفت که “اقدامات خصمانه ایران نباید بی‌پاسخ بماند”.

نتانیاهو شب گذشته در آستانه سفر خود به لندن گفت که از دولت بریتانیا خواهد خواست که در مقابل ایران “جبهه‌ای متحد” تشکیل دهد.

ترزا می نیز پیش از دیدار با نخست وزیر اسرائیل اشاره کرد که در گفت‌وگو با نتانیاهو، درباره ایران نیز صحبت خواهد شد، اما گفت که امیدوار است محور گفت‌وگو همکاری‌های اقتصادی دوجانبه پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا باشد.

نتانیاهو خطاب به ترزا می گفت: “ما با چالش‌هایی رو‌به‌رو هستیم. از سوی اسلام شبه نظامی و به‌خصوص ایران. این کاملا روشن است.”.”ایران به دنبال آن است که اسرائیل را از بین ببرد و خاور میانه را تصرف کند. اروپا را تهدید می‌کند، غرب را تهدید می‌کند، جهان را تهدید می‌کند. تحریک پشت تحریک.”

 نتانیاهو با استقبال از اعلام تحریم‌های جدید از سوی دولت دونالد ترامپ گفت که همه کشورها “به خصوص کشورهای مسئول” ادامه دهنده این مسیر باشند.

سفر نخست وزیر اسرائیل به بریتانیا با تجمع اعتراض‌‌آمیز علیه سیاست‌های اسرائیل در قبال اراضی فلسطینی همراه بود. ده‌ها نفر با در دست داشتن پرچم فلسطین در مقابل دفتر نخست وزیری بریتانیا تجمع کردند و علیه اسرائیل شعار دادند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *