اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
منابع خبری گزارش دادند؛

جنگ نابرابر ترامپ با ایران/ نیروهای ناتو وارد عراق شدند

“ترامپ نمی داند که ایرانی ها جسور هستند و کلی همپیمان و متحد در منطقه عربی دارند به گونه ای که کار شکست ایران آن طوری که او فکر می کند آسان نخواهد بود.”

بازخبر / روزنامه” الیوم السابع” نوشت: «”بدرمن” کاریکاتوریست روزنامه صهیونیستی هآرتص طی کاریکاتوری جنگ نابرابر ترامپ با ایران را به نمایش گذاشت.»

الیوم السابع در ادامه نوشت: «در این کاریکاتور، ایران در حالی به آزمایش موشکی اقدام می کند که ترامپ تنها با توییت کردن به ایران پاسخ می دهد و به تهدیدهایی از طریق فضای مجازی اکتفا می کند. یک مسئول ایرانی نیز در کنار دو موشک بالستیک ایستاده و توییت های ارسالی ترامپ را به نظاره نشسته است.»

در این راستا روزنامه “رای الیوم” نوشت: ترامپِ “تاجر” طوری ایران را تهدید می کند که  به خیالش دارد یک مزایده یا مناقصه  انجام می دهد. ترامپ نمی داند که ایرانی ها جسور هستند و کلی همپیمان و متحد در منطقه عربی دارند به گونه ای که کار شکست ایران آن طوری که او فکر می کند آسان نخواهد بود.

رای الیوم افزود: تهدید ایران توسط ترامپ تنها در حد حرف است و به مرحله عمل نخواهد رسید چون مواضع  ضدناتوی ترامپ  باعث شده تا کشورهای عضو آن همپای آمریکا اقدام  نظامی صورت ندهند. به همین دلیل ترامپ هیچگاه به تنهایی علیه ایران وارد جنگ نخواهد شد.

ترامپ طی سخنانی در فلوریدا اعضای کشورهای ناتو را به کم کاری در مشارکت علیه تروریسم و داعش متهم کرده است.

در خصوص اقدامات هماهنگ نشده ناتو با ترامپ هم، وبسایت خبری “المصریون” نوشت: نیروهای ناتو وارد عراق شدند تا نیروهای ارتش این کشور را آموزش دهند.

المصریون افزود: ناتو اعلام کرده است که برقراری امنیت در عراق توسط نیروهای ارتش این کشور استقرار را در منطقه به وجود خواهد آورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *