ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

داعش کودکان فقیر را می خرد

داعش به قاچاقچیان انسان پول می دهد تا آنها در میان کمپ های آوارگان در عراق و سوریه برای این گروه تکفیری نیرو جذب کنند.

بازخبر /روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: داعش به قاچاقچیان انسان پول می دهد تا آنها در میان کمپ های آوارگان در عراق و سوریه برای این گروه تکفیری نیرو جذب کنند.

گاردین نوشت: براساس جدیدترین گزارش یک مرکز مبارزه با تروریسم جهانی به نام کوییلیام ، داعش با پول و غذا، کودکان و نوجوانان آواره عراقی وسوری را به سوی خود جذب می کند، البته در این گزارش تاکید شده است که به دلیل فقر و انگیزه های مذهبی، گرایش به سمت داعش در میان جمعیت آواره در این دو کشور کم نیست.

براساس این گزارش، داعش برای هر کودکی که جذب شود ۲۰۰۰ دلار به قاچاقچی ها در اردن و لبنان پرداخت می کند. اردن سال گذشته اعلام کرده بود یک گروه از همین قاچاقچی ها را در اردوگاه آوارگان عبرید متلاشی کرده است. «کوییلیام» تاکید کرداز جولای ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷ بیش از ۲۶۳ فرد یا گروه را که در تلاش برای متقاعد کردن کودکان و نوجوانان-دختر و پسر- برای پیوستن به داعش بودند، شناسایی کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *