آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برانکو: می‌خواهم از این برد لذت ببرم و تمایل ندارم در مورد حرف‌های کی‌روش صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی ۸۴ پرهیجان خواهد بود و نتیجه این مسابقه بزرگ ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد.

بازخبر / برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از برتری تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: همه ما شاد هستیم از این برد بزرگ در چنین دربی مقابل این همه هوادار آن‌چیزی که از همه زیباتر بود اینکه بازی عالی بود و همه بازی خوبی را تماشا کردند. این مسابقه لذت بردیم و کم پیش می‌آید که دربی به این زیبایی و جالبی باشد. خوش شانس ما بود و بردی که استحقاقش را داشتیم.

پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر ویژه می‌کنیم و طاهری این مساله را گفت که بیان کنیم و صدرنشینی را هم مدیون هواداران هستیم.

برانکو ادامه داد: ما بهتر از تراکتورسازی بودیم و این را در زمین ورزش نشان دادیم. اینکه می‌خواهیم از طریق بهتر بودن در زمین ورزش قهرمان شویم. بازیکنان ما قهرمانان واقعی هستند و تلاش و جنگندگی خوبی داشتند. از هواداران هم باید تشکر کنم . آنها در کل فصل یار دوازدهم ما بودند و خوشحالیم که چنین شادی‌ را به آنها هدیه کردیم.

وی در خصوص اینکه کمال کامیابی‌نیا دربی را از دست داده، گفت: یک خطایی بود که وجود داشت ولی من قبلا هم گفته‌ام و آن را تکرار می‌کنم؛ ما صرفه‌جویی نمی‌کنیم. هر بازیکنی دوست دارد توانش را بگذارد ولی اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که بازی بعد چگونه است و با چه تیمی بازی داریم. چون در همه بازی‌ها این اصل را رعایت کردم.

خبرنگاری با کنایه خطاب به برانکو گفت: جا دارد به شما و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم و برای آنها که بازی را از نزدیک ندیدند، افسوس بخورم. جا دارد به خود شما( برانکو) تبریک بگویم که بازیکنان‌تان با ۳ کیلو اضافه وزن یک فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند. در این لحظه سرمربی پرسپولیس پاسخ این خبرنگار را اینگونه داد: تمایل ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم وما می‌خواهیم از بردمان لذت ببریم و امروز در کنار هوادارانمان شادی کنیم. به نظرم امروز روز ورزشی خوبی است و ما بازی رو در رو و ۴ امتیازی را بردیم. اتفاقا بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان هم کسب بیشترین امتیاز از هر مسابقه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود کمال کامیابی‌نیا را تعویض می‌کردی تا محروم نمی‌شد، گفت: این یک ایده می‌توانست باشد، اما در ۵ دقیقه پایانی مسابقه و زمانی که ۳ بر صفر از حریف پیش بودیم این اتفاق افتاد. انتظار داشتیم بازی به آرامش به پایان برسد اما نمی‌دانم چرا به اینجا ختم شد و کارت زرد داده شد. خطای شدیدی نبود؛ سرنوشت بازی همین است و گاهی پیش می‌آید.

برانکو در مورد اینکه با حضور احمدزاده در دفاع چپ همه را غافلگیر کردید، گفت: می‌خواستیم سمت چپ و راست‌مان تعادل داشته باشد. بازیکن چپ پا نداشتیم و فرشاد بسیار عاقل و مسئولیت‌پذیر است. بعد از مصدومیت ربیع‌خواه، صادق محرمی در این جناح خوب بازی کرد. حریف هم بازیکنان خطرناکی دارد. ابراهیمی و ایرانپوریان تهاجمی‌ هستند. می‌خواستیم هم حریف را کنترل کنیم و هم خودمان را به حریف تحمیل کنیم. فرشاد هم بار تهاجمی‌اش زیاد است و این بار تهاجمی را از عقب حفظ کردیم. ادینهو و حاتمی را هم کنترل کردیم. تراکتورسازی به جز ضربات ایستگاهی که خطرناک بود کار خاص دیگری نکرد.

وی در مورد دیدار با استقلال گفت: دربی پیش روی ماست و این بازی را هم پشت سر گذاشتیم. برد امروز واقعا ارزشمند و مهم بود. آنچه مسلم است این است که دربی یک بازی پرهیجان خواهد شد. در دربی مهم نیست کدام تیم در کجای جدول قرار دارد و با چه ترکیبی بازی می‌کند. دربی یک بازی خاص است و برنده از پیش تعیین شده نیست. استقلال هم با بردهایی که به دست آورده اعتماد به نفس پیدا کرده است. امیدوارم استقلال سه‌شنبه مقابل السد قطر پیروز شود و پس از آن ما مقابل استقلال خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان من نشان دادند که با کیفیت هستند و هم دانش کافی را برای ارائه فوتبال دارند. خوشبختانه عملکرد آنها به شکلی بود که کاملا می‌شود به آنها اعتماد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *