ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
قربانیان مسجد کبک کانادا؛

روشن شدن مشعل المپیک به یاد مسلمانان

علی‌رغم هوای برفی و طوفانی شنبه شب، ۱۶ بهمن، صدها نفر از مردم «ونکوور» کانادا با روشن کردن مشعل المپیک این شهر، یاد قربانیان حادثه تیراندازی مسجد «کبک» را گرامی داشتند.

بازخبر / به نقل از پایگاه خبری «theprovince»، صدها نفر از مردم شهر «ونکوور» با برگزاری تظاهرات علیه اسلام‌هراسی، در قدیمی‌ترین مسجد این شهر تجمع کرده و سپس برای روشن کردن مشعل المپیک برای یادبود شش قربانی حادثه تیراندازی مسجد «کبک» که یکشنبه هفته گذشته، ۱۰ بهمن روی داد، به سمت مرکز همایش موسوم به «Jack Poole Plaza» که مشعل در آنجا قرار دارد، حرکت کردند.
مشعل المپیک ونکوور در گذشته به مناسبت‌های مختلف مانند شروع بازی‌های المپیک زمستانی کانادا، روز سوگواری برای کارگران سقوط کرده و افتتاح رستوران «کلوب کاکتوس» در مرکز همایش‌های ونکوور روشن شده است.
«هارون خان»، مسئول برگزاری مراسم در گفت‌وگوی رسانه‌ای با تقدیر از روشن کردن مشعل المپیک توسط مرکز همایش، گفت: روشن کردن یک شمع یا مشعل معنایی بیشتر از یک آتش دارد و به معنای روشن کردن آتش دل، ذهن و روح است.

وی گفت: در شب حادثه بسیاری از خانواده‌های غیرمسلمان برای ابراز حمایت و همبستگی با مسلمانان در مسجد «الجمعیه» ونکوور تجمع کردند، در‌حالی‌که خیلی از آن‌ها می‌گفتند هرگز فرصت رفتن به یک مسجد را نیافته بودند و این جای امیدواری دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *