آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ستاد مرکزی باید در خصوص رئیس ستاد آقای روحانی در هرمزگان تصمیم‌گیری کند

رئیس حزب کارگزاران سازندگی در هرمزگان در خصوص شایعه‌ای که در فضای مجازی استان مبنی بر انتصابش به ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی در این استان، گفت: ستاد آقای روحانی نه‌تنها در این استان بلکه در همه استان‌ها توسط جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید شکل‌گرفته و اداره می‌شود و این مترصد گذشت زمان است، چراکه ستاد مرکزی باید در خصوص این مسئله تصمیم‌گیری کند که هنوز اعلام موجودیت نشده است.

بازخبر / رئیس حزب کارگزاران سازندگی در هرمزگان در خصوص شایعه‌ای که در فضای مجازی استان مبنی بر انتصابش به ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی در  این استان، گفت: ستاد آقای روحانی نه‌تنها در این استان بلکه در همه استان‌ها توسط جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید شکل‌گرفته و اداره می‌شود و این مترصد گذشت زمان است، چراکه ستاد مرکزی باید در خصوص این مسئله تصمیم‌گیری کند که هنوز اعلام موجودیت نشده است.

رئیس حزب کارگزاران سازندگی در هرمزگان در حاشیه نخستین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با بیان اینکه دی‌ماه سال ۹۵ ماه غمباری برای کشورمان بود، افزود: از یک‌سو رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این مصلح بزرگ و یار و یاور امام و رهبری و یکی از کسانی که حامی احزاب و گسترش آن‌ها در کشور بود و از سوی دیگر حادثه غمبار عروج جانکاه آتش‌نشانان حادثه پلاسکو بود که جامعه ایران را اندوهگین کرد و بنده به‌نوبه خود این دو عارضه  تلخ و دردناک را تسلیت عرض می‌کنم.

ابراهیم امینی‌پور همچنین ضمن تبریک ایام‌الله فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی قدمتی بیش از بیست سال دارد که طی یک سال گذشته بعد از اولین کنگره سراسری حزب کارگزاران در تهران رویکرد جدیدی را باهدف توسعه و بسط احزاب استانی و پویا کردن این احزاب در سطح کشور و همچنین ایجاد شاخه‌های شهرستانی حزب در اقصی نقاط کشور در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه در هرمزگان هم شاهد برگزاری اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی در هرمزگان با حضور شوراهای شهرستانی و کانون‌های صنفی و تخصصی مرکز استان بودیم، اضافه کرد: از برنامه‌ای آتی‌مان این است که کل شهرستان‌های استان را توسعه داده و همچنین به گسترش کانون‌های صنفی و تخصصی باهدف گسترش تفکر حزبی در سطح کشور و استان بین اقشار مختلف جامعه بپردازیم.

این عضو شورای هماهنگی اصلاحات هرمزگان با اشاره به اینکه ورود مردم در عرصه‌های مختلف به‌خصوص انتخابات، چنانچه از مسیر احزاب صورت گیرد یقیناً آن‌ها را بهتر و مطمئن‌تر به سرمنزل مقصود خواهد رساند، اضافه کرد: امیدواریم هم‌ حزب کارگزاران سازندگی و هم دیگر احزاب که با دیدگاه‌های مختلفی در سطح استان هرمزگان فعالیت دارند، بتوانیم این حرکت را در مناطق مختلف شهرستان اجرایی  و عملی کرده و به جایی برسیم که توده‌های مختلف جامعه عضوی از احزاب مختلف با دیدگاه‌های مختلف باشند.

امینی‌پور در خصوص شایعه‌ای که در فضای مجازی استان مبنی بر انتصابش به ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی در استان هرمزگان، تصریح کرد: بنده هم این مطلب را از فضای مجازی خوانده‌ام و هیچ اطلاعی از آن ندارم، جالب است که شایعه‌سازی در زمانی اتفاق افتاد که آقای روحانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد یا خیر، اعلام موضع نکرد.

فرماندار اسبق بندرعباس ادامه داد: ستاد آقای روحانی نه‌تنها در این استان بلکه در همه استان‌ها توسط جریان اصلاحات و حامیان دولت تدبیر و امید شکل‌گرفته و اداره می‌شود و این مترصد گذشت زمان است، چراکه ستاد مرکزی باید در خصوص این مسئله تصمیم‌گیری کند که هنوز اعلام موجودیت نشده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت پیشنهاد ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی، این پست را قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: قطعاً بنده عنوان یک نیروی اصلاح‌طلب و رئیس حزب کارگزاران سازندگی استان هرمزگان اگر بتوانم خدمتی در این پست و مسئولیت سنگین ایفا کنم به‌طور حتم در عمل به آن تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست.

رئیس حزب کارگزاران سازندگی در هرمزگان در خصوص ترکیب حزبی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، ابراز کرد: در خصوص این موضوع شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان باید تصمیم‌گیری کند و ظرف ۱۰ روز آینده نشستی را در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خواهیم داشت و شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

امینی‌پور در خصوص وحدت بین احزاب اصلاح‌طلب، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه‌ای که شورای عالی سیاست گزاری در تهران داشت ترکیب جدید شورای هماهنگی اصلاحات استان در حال شکل‌گیری است و با حضور آقای مرعشی به‌عنوان نماینده شورای عالی استان‌ها در استان هرمزگان جلسه شورای هماهنگی اصلاحات استان تشکیل خواهد شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، در پایان نخستین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی در استان هرمزگان محمد امینی پور، زهرا عبداللهی، منصور سالاری، مجید مظلوم، حسن حاجی زاده، عبدالرحیم ایران‌خواه، سیدحسن حسینی و صادق خردو به عنوان اعضای جدید شورای حزب کارگزاران سازندگی استان هرمزگان انتخاب شدند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *