ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پرونده در CAS است؛

جزئیات جدید از پرونده کسر امتیاز پرسپولیس

مدیر برنامه های ایران و سابق مانوئل ژوزه، در این باره توضیحاتی می دهد که کاملا شایعه کسر امتیاز را رد می کند.

بازخبر / در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره کسر امتیاز از پرسپولیس مطرح بوده است. مانوئل ژوزه سرمربی سابق و پرتغالی این باشگاه به فیفا شکایت کرده است. حالا شایعه سازان می گویند این پرونده به جایی رسیده که در روزهای آینده کسر امتیاز از پرسپولیس را در پی خواهد داشت.

این خبر اما ظاهرا صحت ندارد. مدیر برنامه های ایران و سابق مانوئل ژوزه، در این باره توضیحاتی می دهد که کاملا شایعات را رد می کند. رحیمی که در حال حاضر در پرونده به باشگاه پرسپولیس کمک می کند، در این باره می گوید: «فعلا پرونده در CAS است و چطور خبر محرومیت پرسپولیس مطرح شده است؟ چند وقت پیش کمیته انضباطی فیفا به نفع مانوئل ژوزه در این پرونده رای داد و باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت پول مربی پرتغالی کرد. باشگاه اما به این رای اعتراض کرد و طبق روال عادی، پرونده به دادگاه CAS یک مرجع بالاتر است ارسال شد. تصور می کنیم در طول یک هفته آینده رای نهایی صادر شود.»

وی افزود: «در حال حاضر پیش بینی ها این است که پرسپولیس احتمالا در این دادگاه هم بازنده خواهد شد. معمولا رای دادگاه بدوی بر نمی گردد و این چیزی است که خود پرسپولیسی ها هم تا حدودی آن را باور دارند. اما رفتن پرونده به CAS باعث شده تا آنها حداقل زمان بیشتری در اختیار داشته باشند.»

رحیمی تصریح کرد: «در صورتی که دادگاه بین المللی ورزش پرسپولیس را به پرداخت رقم محکوم کند، این باشگاه فرصتی برای پرداخت بدهی می گیرد. در صورتی که آنها نتوانند در فرصت قانونی طلب را پرداخت کنند تازه آن زمان است که ماجرای کسر امتیاز مطرح خواهد شد.»

پسندیدم(19)نپسندیدم(7)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *