اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

یکی از اولویت‌هایمان در هرمزگان ایجاد مسکن است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: یکی از اولویت‌هایمان برای هرمزگان ایجاد مسکن است چراکه منطقه به دلیل مهاجرت‌پذیری همواره با مسائلی در این راستا روبرو است.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: در نظام اسلامی تکریم محرومان و مستمندان وظیفه اساسی مسئولان و مدیران است و این آرمان امام خمینی (ره) بود.
وی با بیان اینکه هرمزگان استانی ویژه و کلیدی به شمار می‌رود، افزود: شاخص‌های کمیته امداد این استان بهتر شده است و انتظار این است که سطح استان در رتبه‌بندی ارتقا یابد و در این راه بیشترین انتظار ایجاد اشتغال است.
فتاح با بیان اینکه آموزش و ایجاد تخصص مهم‌ترین امر در توانمندی‌ سازی و عدم وابستگی مددجوها به کمک‌های امدادی است، افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد باهدف ایجاد تحرک و انگیزه در مددجوها واگذار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از مدیران قابل کمیته امداد در سطح کشور است، تصریح کرد: دومین اولویت ما برای هرمزگان ایجاد مسکن است چراکه منطقه به دلیل مهاجرت‌پذیری همواره با مسائلی در این راستا روبرو است.
این مقام مسئول با بیان اینکه طرح احداث هزار واحد مسکونی روستایی در استان از طرف کمیته امداد در دست اجراست، گفت: از ۷۹۵ واحد سهم کمیته امداد، ۵۰۰ مسکن در حال اتمام است و مابقی نیز در دست اقدام و در مرحله اجرایی قرار دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه دولت تاکنون در حد خیلی خوبی حمایت کرده است، عنوان کرد: در بعد فرهنگی و معیشتی و سفرهای زیارتی نیز دستاوردهای خوبی به‌دست‌آمده است.
فتاح تصریح کرد:‌ زمینه امیدواری ما در استان نسبت به رفع سریع‌تر مشکلات و تأمین نیازها از هرزمانی بیشتر شده است،‌ و برای این امر برنامه‌‌ریزی‌ها و ساختار خوبی در قالب مدیریت بهینه مدنظر است که تأثیرات آن‌ها نیز در این ماه‌ها شاهد هستیم.
وی با اشاره به طرح افزایش مستمری مددجویان اضافه کرد: امسال برای اشتغال هزار میلیارد تومان دیده‌شده بود که با تصویب این مجلس امید است در سال‌ آینده این رقم نیز افزایش یابد.
همچنین در ادامه استاندار هرمزگان گفت: کمیته امداد امام خمینی کمک‌های بزرگ و مؤثری در کمک به محرومین و فقرا داشته است.
جاسم جادری عنوان کرد: کمیته امداد منتسب به نام امام خمینی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد کمک‌های بزرگ و مؤثر این نهاد در کمک به محرومین و فقرا بوده‌ایم.
وی ادامه داد: مدیریت کنونی کمیته امداد استان هرمزگان نیز بسیار توانمند است به‌نحوی‌که علاوه بر وظایف تعریفی خود در اموری همانند نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان نیز واردشده که نتیجه این طرح نصب هزار و ۲۰۰ پنل برای مددجویان است که تأثیرات مطلوبی در زندگی مردم و جامعه دارد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان مقررشده برای توسعه اجتماعی و عمرانی جزایر هرمز و لارک و هنگام نیز فعالیت‌هایی آغاز شود.
همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان  نیز با بیان اینکه از طرف استاندار هرمزگان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بنیاد برکت برای مسکن محرومان گرفته‌شده است، یادآور شد: در سطح شهر بندرعباس نیز ۲۰۰ مسکن برای مددجویان برنامه‌ریزی‌شده است.
الله ‌یاری  گفت: امسال در طرح اکرام تا حدود ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم و هدف‌گذاری‌هایی همانند اشتغال هشت هزار نفر یتیم در اسکله شهید رجایی در دست داریم.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *