ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس نیازمند مدارس بیشتر است/امیدوارم از تراکم دانش آموزان کاسته شود

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در حوزه مدرسه سازی شهرک پیامبر اعظم نیاز توجه بیشتری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شهر پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، ۱۸ هزار خانوار سکنه دارد اگر در هر خانواده یک دانش‌آموز هم باشد باید برای ۱۸ هزار نفر دانش‌آموز کلاس مدرسه بسازیم که امروز از این آمار عقب هستیم.

بازخبر /استاندار هرمزگان با بیان اینکه در حوزه مدرسه سازی شهرک پیامبر اعظم نیاز توجه بیشتری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شهر پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، ۱۸ هزار خانوار سکنه دارد اگر در هر خانواده یک دانش‌آموز هم باشد باید برای ۱۸ هزار نفر دانش‌آموز کلاس مدرسه بسازیم که امروز از این آمار عقب هستیم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های شهرستان بندرعباس، افزود: ۲۶۵ پروژه در شهرستان بندرعباس که ۱۸۸ پروژ در شهر بندرعباس، ۴۴پروژه بخش مرکزی، ۱۲ پروژه بخش تخت، ۱۴ پروژه قلعه قاضی و فین هفت پروژه با اعتبار مجموع ۱۶۳ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی به چهار پروژه ای که به صورت نمادین به بهر برداری رسید، اشاره و بیان کرد: به دلیل تعداد زیاد پروژه‌ها استان به صورت نمادین چند پروژه خاص به بهره برداری خواهد رسید.

جادری خاطرنشان کرد: همچنین هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس در شهرک طلایه بندرعباس با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان، پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی درشمال غرب بندرعباس به منظور آبرسانی بهتر به این منطقه با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان و پروژه‌های دبستان ۱۲ کلاسه تدبیر مهر و دبستان ۱۲ کلاسه عبدالمجید آذرمهر در شهرستان پیامبر اعظم(ص) با اعتبار به ترتیب چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه مدرسه سازی شهرک پیامبر اعظم(ص) نیاز توجه بیشتری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شهر پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، ۱۸ هزار خانوار سکنه دارد اگر در هر خانواده یک دانش‌آموز هم باشد باید برای ۱۸ هزار نفر دانش‌آموز کلاس مدرسه بسازیم که امروز از این آمار عقب هستیم.

استاندار هرمزگان افزود: در حال حاضر تراکم دانش آموزان در شهرک پیامبر اعظم(ص) زیاد است و مدارس این منطقه دو شیفته هستند که امیدواریم با احداث مدارس بیشتر بتوانیم از تراکم دانش آموزان کاسته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *