ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کی‌روش: برانکو گفته بود بازیکنانش ۳ کیلو اضافه وزن می‌گیرند!/ اخراج دستیاران ایرانی صحت ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به نظر من آن‌چیزی که فوتبال ایران بعد از این همه فشار به آن نیاز دارد، صلح و آرامش است که با رفتن من این موضوع محقق می‌شود.

بازخبر / کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پس از جلسه در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره محتوای جلسه گفت: به نظر نمی‌رسد که رسانه‌ها دلشان برای من تنگ شده باشد. بنده در موقعیتی نیستم که درباره محتویات جلسه صحبت کنم، در این باره باید از تاج سوال کنید. جلسه خصوصی و شخصی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در دستیاران ایرانی ایجاد کرده و آن‌ها کنار گذاشته است، گفت: این خبر صحت ندارد، برنامه‌های ما بر اساس چرخه تمرینات است و به همین دلیل به برخی از افراد نیاز نداریم.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: به نظر من آن‌چیزی که فوتبال ایران بعد از این همه فشار به آن نیاز دارد، صلح و آرامش است که با رفتن من این موضوع محقق می‌شود.

کی‌روش افزود: در موقعیتی نیستم که سخنی بگویم و رئیس فدراسیون باید تصمیم بگیرد الان برنامه‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر مهم است و ما فقط ۴ روز برای دیدار با قطر فرصت داریم و الان اولویت برنامه‌های فیفا و لیگ قهرمانان آسیا است که باید انجام شود که می‌شود و ما هم نمی‌خواهیم خللی در آن ایجاد کنیم. همانطور که خبر دارید بعد از اردوی دبی هیچگاه مصاحبه نکردم و اگر چنین بود یک هشدار از فدراسیون دریافت می‌کردم.

وی گفت: ما سه برنامه داشتیم که باید برای تیم ملی عملی می‌شد اما هیچکدام عملی نشد و در هر فاز با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. باید از قوانین فیفا تبعیت کنیم و وضعیت همین‌طور است که از این قوانین تبعیت کنیم اما اگر بعد از بازی‌ها ایرادی باشد دیگر من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم و متخصصین باید نظر بدهند چرا با مشکل مواجه شدیم اما اگر قوانین AFC و فیفا باید اجرا شود باید برای تمامی تیم‌‌ها از جمله تیم‌های حاضر در آسیا هم اجرا شود تا در این صورت سایر تیم‌های لیگی اینطور نگویند که چرا استثنایی بین تیم‌ها قائل می‌شود و چرا برای همه تیم‌ها قوانین یکی نیست.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد اینکه به نظر می‌رسد او با برانکو مشکل دارد، بیان داشت: مشکلی خاصی نداریم و برای پرسپولیس و تمام تیم‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم. باید همگی برای رفع مشکلات تیم ملی کمک کنیم. اما برانکو گفته بود که بازیکنان با ۳ کیلو اضافه وزن مواجه می‌شوند که ما آنها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم تا با برنامه‌ریزی ایشان و تمرینات او به مرز آمادگی لازم برسند.

کی‌روش در مورد اینکه برانکو چشم‌داشتی به نیمکت تیم ملی ندارد، گفت: من در مورد تیم ملی صحبت می‌کنم نه برانکو. الان به نظر برقراری صلح، یکنواختی و هماهنگی در فوتبال ایران اهمیت دارد. ما سه برنامه پیشنهادی داشتیم که هیچ کدام اجرا نشد. اما الان برقراری صلح و آرامش مهم است ولی تمامی برنامه‌های ما به مخاطره افتاد و این در حالی است که قوانین فیفا خوب است اما اگر اجرا می‌شود باید برای همه تیم‌ها اجرا شود نه اینکه استثنایی در آن باشد.

وی افزود: نقطه مهم این است که در دستامبر ۲۰۱۶ تیم ملی در یک سال و نیم اخیر هیچ باختی نداشت و ۴ سال مداوم در رنکینگ فیفا اول بود و باعث شادی و سربلندی  طراوت بین فوتبال‌دوستان ایرانی شد که این برای ما بسیار مهم بود این واقعیت دستامبر ۲۰۱۶ بود اما در ژانویه ۲۰۱۷ شاهد یک هرج و مرج در دنیای فوتبال هستیم که رسانه‌ها را نگران کرده و آنها با یکدیگر دچار چالش هستند اما چه کسی مسئول جوی علیه تیم ملی در فوتبال است که جواب آن را نمی‌دانم و من نباید پاسخ بدهم اما وظیفه من این است که بگویم فوتبال ایران نیاز به آرامش و ثبات و هماهنگی دارد و تیم ملی نیازمند حمایت‌های همه جانبه برای حضور موفق مقابل قطر و چین است. به نظر آن چیزی که مهم است این است که بعد از این همه فشارها این صلح و آرامش با رفتن من ایجاد می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *