اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی به‌مناسبت دهه فجر در هرمزگان/ احداث ۳۰ سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت در سال ۹۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از بهره‌برداری و افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی و عمرانی به‌ مناسبت دهه فجر در هرمزگان خبر داد.

بازخبر / در بندرعباس ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به‌مناسبت دهه مبارکه فجر ۱۲ سالن ورزشی چندمنظوره و استادیوم‌های ورزشی با هزینه‌ای افزون‌بر ۸ میلیارد تومان در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه، بندرعباس، رودان، میناب، بستک، بشاگرد، جاسک و سیریک که از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی تامین شده است افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، مذهبی و پژوهشی در طول ایام دهه فجر در ۱۳ شهرستان استان از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان کرد: بیش از ۲۰۰ مورد برنامه فرهنگی، ورزشی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها از سوی رؤسای پرتلاش هیات‌های ورزشی هرمزگان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در ۲۴ رشته ورزشی و نیز چندین برنامه فرهنگی ورزشی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها از سوی هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و هیات همگانی در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

دانشور در ادامه افزود: با پیگیری‌های جادری استاندار هرمزگان و آشوری و مرادی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس مجوز احداث ۳۰ سالن ورزشی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای هرمزگان از محل مساعدت‌های شرکت نفت با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیار ریال گرفته شده است و انشاءالله این پروژه‌های ورزشی از ابتدای سال ۹۶ در اکثر مناطق استان آغاز خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *