اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سی آی او تودی؛

ایران به عربستان حمله کرد/ اولین پالایشگاه هدف قرار گرفت

تاکنون این ویروس حداقل به یکی از بزرگ ترین کمپانی های پتروشیمی این کشور رسوخ کرده و تاثیرات مخرب آن در حالت پیشرفت و گسترش است.

بازخبر / وب سایت سی آی او تودی در گزارشی نوشت: سی آی او تودی: عربستان از فعالیت مجدد ویروسی خبر داد که پیش از این در سال ۲۰۱۲ به کمپانی‌های نفتی سعودی حمله‌ور شده بود. این ویروس در فاز جدید فعالیت خود به یکی از بزرگترین تأسیسات پتروشیمی عربستان رسوخ کرده و تأثیرات مخرب آن بر زیرساخت‌های کشور هدف در حال گسترش است.

این وب سایت نوشت: در سال ۲۱۰۲ عربستان، ایران را عامل اصلی حمله این ویروس معرفی کرد. اکنون نیز مشخص نیست که چگونه این ویروس دوباره فعال شده است و در حال تخریب زیرساخت های عربستان است.

این گزارش را هم اکنون نیز تلویزیون عربستان پخش شده است و مقامات امنیتی این کشور در حالت آماده باش هستند. هم اکنون بسیاری از رایانه های شرکت های ملی نفت، خاموش شده اند تا در صورت امکان از ویروسی شدن سیستم های مهم جلوگیری شود.

پسندیدم(15)نپسندیدم(20)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *