آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رویترز؛

آمریکا غرق در اعتراض شد/ مهاجران خوش آمدید

«ده ها هزار تن در شهرهای مختلف آمریکا به سیاست های مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند. مردم فریاد می زدند: نه تنفر و نه ترس. مهاجران به اینجا خوش آمدید …»

بازخبر / خبرگزاری رویترز (Reuters) تیتر یک امروز خود را به سراسری شدن اعتراضات در آمریکا و گسترش تظهارات ضدترامپ اختصاص داد.

این گزارش زیر عنوان “ده ها هزار تن در شهرهای مختلف آمریکا به سیاست های مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند” تنظیم و منتشر شده است.

رویترز نوشت: ده ها هزار تن مردم روز یکشنبه در شهرهای آمریکا و فرودگاه های این کشور به تظاهرات پرداختند تا خشم خود را نسبت به فرمان اجرایی “دونالد ترامپ” نشان دهند؛ فرمانی که به موجب آن، ورود شهروندان از هفت کشور دارای اکثریت جمعیت مسلمان به آمریکا محدود می شود.

در ادامه این نوشتار می خوانیم: موج دوم تظاهرات ها در نیویورک، واشنگتن و بوستون آغاز شده است پس از آنکه در روز شنبه نیز تظاهرات خودجوش مردمی فرودگاه های آمریکا را در بر گرفته بود.

بر اساس این گزارش، با گذشت زمان این تظاهرات ها به سمت مناطق غربی ایالات متحده در حال گسترش است

“چارلز شومر” سناتور دموکرات از نیویورک در یکی از تجمع های بزرگ مردم شرکت کرده و خطاب به جمعیت گفت: فرمان ترامپ، یک اقدام غیرآمریکایی بود و مقابله با ارزش های اصلی ایالات متحده به حساب می آید.

وی افزود: ما درباره موضوعی صحبت می کنیم که برای بسیاری از مردم، در حکم مرگ و زندگی است. من تا زمانیکه این دستور وحشتناک لغو نشود، آرام نخواهم نشست.

رویترز افزود: تخمین زده می شود که تنها در تظاهرات نیویورک حدود ۱۰٫۰۰۰ نفر از مردم آمریکا شرکت کرده اند.

در واشنگتن نیز هزاران نفر در نزدیکی کاخ سفید تظاهرات کرده و شعار دادند: “نه تنفر و نه ترس. مهاجران به اینجا خوش آمدید”.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *