اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

معرفی فیلم های جشنواره فیلم فجر در بندرعباس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : ۱۶ فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان همزمان با تهران اکران می شود.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم های رگ خواب ، پشت دیوار سکوت ، اشنوگل ، کاگر ساده نیازمندیم ، شماره ۱۷ سهیلا ، ایستگاه اتمسفر ، آباجان ، رهایی از بهشت ، هشت فیلمی هستند که در گروه الف اکران می شوند .
وی تصریح کرد : هشت فیلم نیز در گروه ب شامل فیلم های خوب بد جلف ، یک روز بخصوص ، ماه گرفتگی ، کمدی انسانی ، نگارا ، انزوا ، خانه دیگری ، آزادی به قید شرط اکران می شوند.
درویش نژاد با بیان اینکه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ۱۴ الی ۲۱ بهمن در هرمزگان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ۱۶ فیلم انتخاب شده در نوبت های ساعت ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹ و ۲۱ در سینما غدیر بندرعباس اکران می شود.
وی اضافه کرد: سینما غدیر از سینماهای قدیم بندر عباس است که در زمان انقلاب اسلامی راه اندازی شد و پس از چند سال ، فعالیت آن متوقف شد که امسال با رایزنی های انجام گرفته با سازمان سینمایی کشور به سیستم دیجیتال مجهز و همزمان با سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر افتتاح خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان عنوان کرد: خرید اینترنتی بلیط سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا ۱۰ بهمن ماه از طریق سایت
www.cinogram.com صورت می پذیرد و بلیط های فروش نرفته نیز در زمان اکران فیلم در گیشه عرضه می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *