آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
27 پاس و 9 بازیکن برای ثبت گل جذاب استقلال

گل قربانی در دقیقه ۸۰ بعد از رد و بدل شدن ۲۷ پاس جذاب ترین گل آبی های تهرانی در لیگ شانزدهم بود

نورافکن و ابراهیمی زوج موفق خط میانی استقلال در این گل بیش از سایر بازیکنان صاحب توپ شدند اما این توپ پیش از آنکه با ضربه قربانی وارد دروازه پیکان شود، توسط نورافکن، ابراهیمی، اسماعیلی، زکی پور، برزای، وریا غفوری، مجید حسینی، علی قربانی و کاوه رضایی لمس می شود تا همه بازیکنان استقلال در این گل به جز رابسون نقش داشته باشند

بازخبر/ گل قربانی در دقیقه ۸۰ بعد از رد و بدل شدن ۲۷ پاس جذاب ترین گل آبی های تهرانی در لیگ شانزدهم بود.
گل سوم استقلال برابر پیکان بدون شک یکی از بهترین گل های فصل این تیم بود. این گل که دقیقه ۸۰ با ضربه تمام کننده زیبای قربانی به ثمر رسید با رد و بدل شدن ۲۷ پاس میان بازیکنان استقلال وارد دروازه رحمان احمدی شد.
دروازه بان پیکان در یک شروع مجدد توپ را به میانه میدان فرستاد اما امید نورافکن به خوبی توانست این توپ را با یک مهار سینه تصاحب کند تا پاس کاری زیبای استقلالی ها برای این گل آغاز شود.
نورافکن و ابراهیمی زوج موفق خط میانی استقلال در این گل بیش از سایر بازیکنان صاحب توپ شدند اما این توپ پیش از آنکه با ضربه قربانی وارد دروازه پیکان شود، توسط نورافکن، ابراهیمی، اسماعیلی، زکی پور، برزای، وریا غفوری، مجید حسینی، علی قربانی و کاوه رضایی لمس می شود تا همه بازیکنان استقلال در این گل به جز رابسون نقش داشته باشند.
توپی که نورافکن در میانه میدان دریافت کرد پس از چند پاس در میانه میدان، به سمت چپ رفت اما با بسته بودن این جناج توسط بازیکنان پیکان، هافبک جوان آبی ها برای عرض دادن به بازی در یک سوم دفاعی پیکان توپ را به وریا غفوری سپرد تا آبی ها پیش از این گل در دو سمت زمین و البته مرکز میدان کارهای ترکیبی خود را انجام دهند. در نهایت این توپ پشت محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید تا این بازیکن پس از یک دو با اسماعیلی، قربانی را داخل محوطه جریمه در فرصت گلزنی قرار دهد.
۲۷ پاس رد و بدل شده میان ۹ بازیکن استقلال در کنار ضربه تمام کننده زیبای قربانی، تاکتیکی ترین گل فصل استقلالی ها را ثبت کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *