آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
هدف خلقت، تکامل انسان در راستای خدمت به خلق

کشوری که از نظر علمی صاحب کرسی باشد، حرفی برای گفتن دارد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در دنیا، آن کشوری که از نظر علمی صاحب کرسی باشد، حرفی برای گفتن دارد، از این رو نقش معلمان در تضمین آینده موفق جامعه اساسی و تعیین کننده است

بازخبر/ مسعود پزشکیان در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز، اظهار کرد: بزرگترین افتخار والدین در ابعاد کوچکتر، موفقیت و کسب مدارج عالی فرزندان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز تعالیم معلمان تا اندازه‌ای موثر است که حتی این مهم تعلیم و تربیت والدین در منزل را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پزشکیان با بیان اینکه «هدف آموزش و پرورش انتقال محفوظات نیست» اضافه کرد: یاد گرفتن زمانی ارزشمند خواهد بود که منجر به فهمیدن و عمل به آموزه‌ها باشد.

وی با اشاره به توصیه‌های قرآن بر آموختن علم و عمل، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌ها در آموزش و آموختن می‌بایست در جهت حذف موانع سر راه صرف شود؛ چرا که تنها راه رسیدن به عزت ملی این راه است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد: حیات و زندگانی بشر بستگی به علم و عمل به آن دارد و اگر عمل به علم با اخلاص و صداقت همراه باشد، کارساز خواهد بود.

پزشکیان با بیان اینکه «هدف خلقت، تکامل انسان در راستای خدمت به خلق است» اضافه کرد: نباید به آموخته‌های خود قانع باشیم و ضرورت دارد که تلاشی مضاعف در این حوزه داشته باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *