آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شاخص کل بورس نسبت به ماه قبل ۱,۱ درصد رشد منفی داشته است

گزارش ۳۰ روزه وضعیت اقتصاد ایران + عکس

وزارت اقتصاد تغییرات ارزش شاخص‌های کلان اقتصادی داخلی و خارجی در دی‌ماه سال‌جاری را اعلام کرد

بازخبر/ معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد تحولات شاخص های منتخب بازارهای مالی در ایران و جهان در دی ماه ۱۳۹۵ را منتشر کرد که نشان می دهد شاخص کل بورس با میانگین ماهیانه ۷۹۲۸۴ واحد، نسبت به ماه قبل ۱,۱ درصد رشد منفی داشته است.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، بر پایه این گزارش، قیمت سکه طرح جدید در بازار تهران در این ماه به صورت میانگین یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل از آن ۳,۷ درصد رشد دارد. همچنین قیمت دلار در بازار تهران با میانگین رقم ۳۹۷۵۴ ریال در دی ماه، نسبت به ماه قبل از آن ۲.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

قیمت یورو در این ماه با میانگین ۴۲۸۷۲ ریال، نسبت به آذر ماه ۲,۳ درصد رشد یافت و قیمت هر بشکه سبد نفتی اوپک نیز در دی ماه با ۵۲.۴ دلار به نسبت ماه قبل از آن، ۷.۵ درصد رشد یافته است.

شاخص داوجونز جهانی با میانگین ۲۵۶۰,۹ در دی ماه نسبت به آذر امسال ۱.۵ درصد رشد داشته است. همچنین نرخ هر اونس طلا در این ماه با میانگین ۱۱۷۵.۶ دلار، دارای ۰.۵ درصد رشد منفی نسبت به آذر ماه بود.

ارزش دلار در برابر یورو در دی ماه سال جاری با میانگین ۰,۹۴۹۴ نسبت به آذر ماه به میزان ۰.۵ درصد رشد نشان می‌دهد. در این ماه، ارزش دلار در برابر یوآن با میانگین ۶.۹۲۴۶ دارای ۰.۲ درصد نسبت به ماه قبل از آن و ارزش دلار در برابر ین نیز با میانگین ۱۱۶.۱۵۵ دارای ۱.۶ درصد رشد به نسبت آذرماه است.

بانک

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *