ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رهبر انصارالله:

شکست عربستان در یمن باعث تجدید نظر آمریکا در حمایت از سعودی می شود

عبدالملک الحوثی افزود: مقامات فعلی عربستان بر این باورند که هرگونه شکست آنها در یمن باعث خواهد شد نقش خود را در سایه حمایت‌های آمریکا از دست بدهند.

بازخبر / به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود گفت: رژیم عربستان سعودی با تمایل نشان دادن برای حمله به یمن ثابت کرد که مزدور درجه یک آمریکا در منطقه است.

رهبر انصارالله یمن افزود: مقامات فعلی عربستان بر این باورند که هرگونه شکست آنها در یمن باعث خواهد شد نقش خود را در سایه حمایت‌های آمریکا از دست بدهند.

الحوثی اظهار داشت: شکست عربستان در یمن منجر خواهد شد که آمریکا در مورد حمایت خود از رژیم این کشور تجدید نظر کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: به یاری خداوند و همبستگی و مقاومت مردم این کشور این مرحله را نیز پشت سر خواهند گذاشت و با توجه به شرایطی که حاکم است، مقابله و مقاومت تنها گزینه در برابر دشمن  خواهد بود.

الحوثی درباره انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا اولویت‌های جدیدی برای آن به وجود آورده و آمریکایی‌ها را مجبور خواهد کرد از شیوه‌های جدیدی برای ایفای نقش شیطانی خود استفاده کنند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *