اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
خودداری ترانه علیدوستی از شرکت در مراسم اسکار؛

انعکاس جهانی اقدام بازیگر مشهور زن ایرانی در اعتراض به ترامپ

“این اقدام ترامپ نژادپرستانه است و این طرح چه این رویداد فرهنگی را در بر بگیرد و چه نگیرد من به نشانه اعتراض درآن شرکت نخواهم کرد”

بازخبر / اعتراض ترانه علیدوستی به اقدام “نژادپرستانه” ترامپ انعکاس گسترده ای در رسانه های برون مرزی داشته است.

پایگاه دیلی میل انگلیس (Daily Mail)، پایگاه ایندپندنت (Independent)، الجزیره (aljazeera)،نیویورک دیلی نیوز (New York Daily News)، ان بی سی نیوز آمریکا (NBCNews)، روزنامه نیویورک تایمز (New York Times)، سی ان ان (CNN) و … با عناوین مختلف به انعکاس این خبر پرداخته اند.

فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از نامزدهای اسکار بهترین فیلم معرفی شد. در همین راستا بازیگران نقش اول این فیلم به همراه اصغر فرهادی قرار است برای شرکت در مراسم اسکار راهی آمریکا شوند. ترامپ که پس از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری امریکا به فکر محدودیت حضور مسلمانان در کشورش افتاده است قرار شده سندی را امضا کند که بر مبنای آن از مهاجرت و سفرهای مسلمانان به این کشور جلوگیری شود.

ترانه علیدوستی نیز با انتشار پستی در صفحه توییترش از این اقدام ترامپ انتقاد کرد و نوشت: “این اقدام ترامپ نژادپرستانه است و این طرح چه این رویداد فرهنگی را در بر بگیرد و چه نگیرد من به نشانه اعتراض درآن شرکت نخواهم کرد”

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

2 نظر برای “انعکاس جهانی اقدام بازیگر مشهور زن ایرانی در اعتراض به ترامپ”

  1. فروغ گفت:

    نژاد پرستانه یا هر اسم دیگه. اختیار کشورشون رو دارن.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  2. بنده خدا گفت:

    زنده باد ترانه علیدوستی

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *