چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
استاندار هرمزگان:

کشف و ضبط ۲۱۰ کانتینر کانتینر به هیچ وجه صحت ندارد/ قصد مداخله در مشکلات خانه مطبوعات هرمزگان را ندارم

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کشف و ضبط ۲۱۰ کانتینر کانتینر به هیچ وجه صحت ندارد، گفت: تاکنون مواردی بیشتر از هفت الی هشت کانتینر به صورت توام کشف و توقیف نشده است و بنده به عنوان رئیس کمیسیون مبارزره با قاچاق کالا و ارز این امر را تکذیب می‌کنم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کشف و ضبط ۲۱۰ کانتینر کانتینر به هیچ وجه صحت ندارد، گفت: تاکنون مواردی بیشتر از هفت الی هشت کانتینر به صورت توام کشف و توقیف نشده است و بنده به عنوان رئیس کمیسیون مبارزره با قاچاق کالا و ارز این امر را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایسنا، دکتر جاسم جادری در حاشیه نشست خبری امروز(۳۱ مراد ماه) در بخش پرسش و پاسخ در رابطه با صحت و سقم خبر توقیف ۲۱۰ کانتینر، بیان کرد: ما بر این عقیده‌ایم که اگر این اتفاق نیز افتاده بود باید خبر آن با هماهنگی مقامات مربوطه صورت می‌گرفته است.

جادری اضافه کرد: در جایی گفته شده که ۸۰ کانتینر با هم کشف شده است و ما می گوییم که اگر این تعداد کانیتنر کشف شده است بیایند آقایان تحویل بدهند.

وی با بیان اینکه طرح‌های متعددی در دست احداث داریم اضافه کرد: به عنوان نمونه برای تولید ۱۰ میلیون تومان هدفگذاری کرده‌ایم و این در حالیست که طرح‌هایی همانند پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا دو ماه اینده به بهره‌برداری می‌رسدکه کشور با به صادر کننده بنزین تبدیل می‌کند.

جادری همچنین به فعالیت‌های احیا و تولید فلزات اشاره و بیان کرد: در جاسک، پارسیان و سایر نقاط استان نیز پنج نیروگاه احداث خواهد شد که بازهم در باب جوابگویی به صنایع بازهم کمبود برق خواهیم داشت.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی اضافه کرد: منطقه جاسک و سواحل مکران برای سرمایه‌گذاری از شرایط خوب و مطلوبی برخوردار و امنیت در این بخش به طور کامل برقرار است.

جادری همچنین از برگزاری نشست با فراکسیون امید برای رایزنی با هدف تسهیل در تصویب لایحه منطقه آزاد جاسک در تهران خبر داد.

استاندار هرمرگان گفت: سهم حوزه فرهنگ و هنر، گردشگری و رسانه‌های جمعی ۹ پروژه است.

وی با بیان اینکه علاوه بر پروژه تالار شهر هفت الی هشت پروژه دیگر نیز در کنار این پروژه حریم ساحل را نغض کرد‌ه‌اند، اظهار کرد: ما در این راستا تابع قانون هستی و پروند این پروژه‌ها که در دولت قبل اجرای شدند در دادگستری در حال بررسی است.

جادری با بیان اینکه میانگین نرخ بیکاری در استان ۱۱ درصد است، اضافه کرد: این آمار نسبت به آمار فارغ تحصیلان استان که ۴۰ درصد است آمار خوبی است حتی آمار نرخ بیکاری در استان کمتر در نرم کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون محدوده چاه‌های نفت منطقه تابناک در غرب استان اضافه کرد: نامه‌نگاری‌هایی در این باب پیرامون تعیین محدوده دقیق و بهره‌مندی استان از مزایای این چاه‌ها توسط فرمانداری پارسیان و استانداری صورت گرفته که منتظر نتیجه هستیم.

جادری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر دخالت مشاور فرهنگی استاندار در بحث مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان موضع وی، با من و استانداری هرمزگان یکسان نیست و هیچ کس در هیچ مقامی حق توهین به دیگر اشخاص جامعه را ندارد.

وی اضافه کرد: من متاسفم که افکار رسانه به دلیل گفته‌های شخصی که منتصب به من بوده مکدر شده ، با وی برخورد شده زیرا حق اهانت به هیچ کس به ویژه جامعه رسانه استان را نداشته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه قصد مداخله در مشکلات خانه مطبوعات و رسانه استان را ندارم افزود: در سال گذشته خانه مطبوعات انتخابات برگزار کردند که به دلیل شکایات باطل و امسال دوباره انتخابات برگزار شد که دوباره می‌گویند باید باطل شود و تخلف صورت گرفته ، من اصحاب رسانه و اهل قلم استان را دارای بینش و عقلانیت میدانم که بدون نیاز به ورود دستگاه حاکمیت مشکل خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه هر دو طرف خانه مطبوعات را محترم می‌دانم و نمی‌خواهم جانبداری کنم، اضافه کرد: مشکل میان مطبوعات استان را صنفی می‌دانم و باید این مشکل از طریق خود آنها و تعامل بین هم بر طرف شود، هرچند شرایط موجود را برای وزیر ارشاد و معاون مطبوعاتی وی توضیح داده‌ام.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *