ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حمله شدید کاپیتان تراکتور به طارمی؛ احترام خودت را نگه دار / کارهای پرسپولیس خنده دار است نه ما

حساسیت ها قبل از رویارویی پرسپولیس و تراکتورسازی بالا گرفته و کاپیتان تیم تبریزی به شدت به مهاجم سرخ های پایتخت تاخته است.

بازخبر /این روزها کشمکش‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی که از مدعیان قهرمانی است حسابی بالا گرفته است و هر تکی با پاتکی از حریف مواجه می‌شود.

در این خصوص مهدی کیانی که این روزها یکی از سخنگوهای باشگاه تراکتورسازی لقب گرفته درباره اظهارات مهدی طارمی که ادعای تراکتورسازان را مسخره خوانده به تندی جواب مهاجم پرسپولیس را داد: «اگر دوستان خیلی به خودشان اطمینان دارند بازی پرسپولیس را جلوتر از ما بیندازند و ما را بعد از پرسپولیس بیاندازند. آنها هوادار دارند ما هم هوادار داریم. کجای دنیا دو تیم رقیب هم را اینجوری برنامه ریزی می کنند؟ هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ نداده است.»

وی افزود: «آقای طارمی! احترام خودت را حفظ کن! کارهای پرسپولیسی ها خنده دار است نه تراکتورسازی. آقای طارمی! احترام بگذار. این چه طرز صحبت کردن است. فوتبال می آید و می رود. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید جوانمردانه رفتار کند.»

پسندیدم(3)نپسندیدم(4)
کلمات کلیدی: ،

3 نظر برای “حمله شدید کاپیتان تراکتور به طارمی؛ احترام خودت را نگه دار / کارهای پرسپولیس خنده دار است نه ما”

  1. گنجی گفت:

    آب که سربالا بره کیانی هم ابو عطا میخونه.فدراسیون هم که مثل همیشه خوابه!!!!

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  2. ناشناس گفت:

    خوشتیپ خان، خب همه تیم ها رقیب اند! این برامه ریزی هم از خیلی هفته ها پیشتر انجام شده! نلرز هفته های بعدی بازی شما بعداز پرسپولیسه!

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  3. علی گفت:

    خخخخ اونایی که دو امتیاز کمتر دارند بعد چون تفاضل گل بیشتری دارند جشن قهرمانی میگرن خنده دارن . فهمیدی کیانی برو جشن قهرمانی با دو امتیاز کمتر رو بگیر

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *