اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دستور ویژه روحانی برای شاغلان حادثه پلاسکو/از بیمه بیکاری تا اسکان موقت و بخشودگی جرایم بانکی

معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به دستور رییس جمهوری برای بررسی وضعیت شاغلان حادثه ساختمان پلاسکو گفت:۷۲۰ نفر شاغل ساختمان پلاسکو از چهارماه بیمه بیکاری بهره مند خواهند شد.

باز خبر/محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حادثه پلاسکو افزود: براساس تصمیم گرفته شده، مقرر شد آنهایی که بیمه داشتند یا بیمه آنها منقطع شده بود، با هماهنگی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق اصناف از حداقل دستمزد ۵۰۰ هزار تومان و مزایای آن استفاده کنند.

وی درباره حق بیمه معوق واحدهای صنفی نیز گفت : این حق بیمه به مدت ۶۰ ماه تقسیط می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری درباره اسکان موقت شاغلان ساختمان پلاسکو تصریح کرد: قرار شد به شاغلان پلاسکو به صورت جزیره ای در فروشگاه های قدس، مولوی و اگر نیاز باشد خیابان خراسان و فروشگاه قدس خیابان زرتشت مکان هایی اختصاص داده شود.

شریعتمداری همچنین درباره مطالبات بانکها از واحدهای صنفی پلاسکو گفت: قرار شد به مدت دو سال این مطالبات استمهال و ۵۰ درصد سود و جرایم متعلقه نیز بخشیده شود که ۵۰ درصد از سوی نظام بانکی و مابقی از طریق بودجه عمرانی پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: حسب دستور رییس جمهوری مبنی بر رسیدگی به وضعیت این حادثه تیم ویژه ای از وزرا، اساتید دارای تجربه و سایر صاحب نظران تشکیل و موضوع درحال رسیدگی است که نتیجه به اطلاع مردم رسانده می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *