اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مخالفت صریح اعتدال و توسعه با اصلاح طلبان برای معرفی آلترناتیو «روحانی»

حزب اعتدال و توسعه از اصلی ترین حامیان دولت یازدهم به حساب می‌ آید. حزبی که نقش موثری در پیروزی «حسن روحانی» در انتخابات گذشته داشته است و با مشی اعتدالی توانسته سایر احزاب اصلاح‌ طلب را همراه خود سازد، این حزب طبیعتا در انتخابات آتی تلاش خواهد کرد با افزایش حمایت های خود بار دیگر فضا را برای رأی آوری روحانی مهیا کند؛ مساله ای که باید دید در نهایت موفق به آن خواهد شد یا خیر؟

باز خبر/به گزارش «تابناک»، از مدت ها پیش از کلید خوردن انتخابات، بحث‌ های مختلفی در خصوص آغاز فعالیت انتخاباتی اعضای حزب اعتدال و توسعه که برخی از آنان نظیر «محمدباقر نوبخت، اکبر ترکان، محمدرضا نعمت زاده، محمود واعظی، مرتضی بانک» و … در دولت و نهاد ریاست جمهوری حضور دارند به گوش می‌ رسید. اما گویا فعالیت های این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری تشدید شده است.

یکی از اعضای شاخص حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با «تابناک» در خصوص فعالیت‌های در حال انجام این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، اظهار کرد: طبیعی است که حزب اعتدال و توسعه همواره در انتخاباتی که موجب مشارکت بیشتر و بالارفتن آگاهی مردم شود فعال باشد و الان هم حزب در درون خود آمادگی لازم برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را کسب می کند.

«محمود واعظی» در ادامه تاکید کرد: سیاست ما در حزب اعتدال و توسعه این است که تا زمانی که فضا انتخاباتی نشده است این حزب آغازگر انتخاباتی کردن فضا نباشد.

واعظی با بیان اینکه در حال انجام کارهای مقدماتی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هستیم، در خصوص افراد و چهره های شاخصی که وظایف انتخاباتی این حزب را برعهده گرفته اند نیز تصریح کرد: فقط آقای «مرتضی بانک» نیست که در این حوزه فعال است، همه اعضای حزب در حال کار هستند و این طبیعی هم است.

وی افزود: ما در حزب اعتدال و توسعه دفتر سیاسی، معاونت امور استان ها و معاونت تشکل ها داریم و هرکسی مسئولیت خود را انجام می دهد.

واعظی در خصوص مطرح شدن بحث معرفی کاندیدای آلترناتیو در انتخابات ریاست جمهوری آینده که از سوی برخی اعضای جریان اصلاحات عنوان می‌ شود نیز یادآور شد: ما به عنوان حزب اعتدال و توسعه موافق معرفی کاندیدای آلترناتیو از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری نیستیم.

وی در خصوص دلایل مخالفت با معرفی کاندیدای آلترناتیو روحانی برای انتخابات آینده نیز عنوان کرد: چون در حزب اعتدال و توسعه اعتقاد داریم که بهترین کاندیدا خود آقای روحانی است. پس آلترناتیو برای چه بخواهیم؟ دلیلی ندارد که چنین تصمیمی را بگیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از اعضای شاخص حزب اعتدال و توسعه است ضمن مخالفت صریح با معرفی کاندیدای آلترناتیو در کنار روحانی برای انتخابات آتی، تاکید کرد: بهتر است با ورود با یک کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری آینده تکلیف مردم معلوم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نظر حزب اعتدال و توسعه بوده و یا نظر مشورتی با سایر احزاب است، خاطر نشان کرد: قطعا با احزاب دیگر در این زمینه هماهنگ می شویم.

واعظی گفت: قطعا نظر ما این است که تمام احزابی که همسو هستند و مشی اعتدالی دارند و از روحانی حمایت می کنند باهم تصمیم بگیرند و با هم سیاست های خود را هماهنگ کنند تا هم‌ افزایی بیشتری در انتخابات آینده داشته باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *