چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در هرمزگان برگزار می‌شود‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران شانزده فیلم ۱۶ لغایت ۲۷ بهمن ماه در سینما غدیربندرعباس برگزار می‌شود.

بازخبر / از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان،  علیرضا درویش‌نژاد اظهارداشت: سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران شانزده فیلم  ۱۶ لغایت ۲۷ بهمن ماه در سینما غدیربندرعباس برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: سینما غدیر از سینماهای قدیم بندر عباس بوده که در زمان انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده که پس از چند سال فعالیت آن متوقف شد که امسال با رایزنی‌های انجام گرفته با سازمان سینمایی کشور به سیستم دیجیتال مجهز و همزمان با سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نحوه تهیه بلیط فیلم ها اشاره کرد و بیان داشت:در این دوره بلیط فروشی بصورت متمرکز و اینترنتی انجام می گیرد و علاقه مندان می‌توانند از پنجشنبه هفتم بهمن لغایت یکشنبه دهم بهمن با مراجعه به سایتwww.cinogram.com اقدام به رزرو بلیط کنند و تا تاریخ مشخص شده بلیط‌های رزرو نشده هم‌زمان با اکران فیلم در گیشه عرضه می‌شود.

درویش نژاد ابرازداشت: با افتتاح سینما غدیر در مجموع سه سینمای فعال در استان، ۲ سینما در بندر عباس و یک سینما در رودان وجود دارد که با تمهیدات انجام گرفته در سال های آتی شاهد افزایش این روند هستیم.

راهیابی نمایش«آرامش از نوع دیگر» به جشنواره بین‌المللی «گستنبرگ»

نمایش «آرامش از نوع دیگر» به نویسندگی «تام استاپارد» کاری از دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویی «گستنبرگ» دعوت شد.

این نمایش حاصل کلاس بازیگری مجید سرنی زاده از مدرسین و پژوهشگران فعال حوزه نمایش در هرمزگان است که  موفق شد از بین ۱۸۷ نمایش رقیب در بین منتخبان قرار بگیرد.

 این جشنواره مرداد ماه سال آینده  به صورت رقابتی و به میزبانی دانشگاه «بانجا لوکا» کشور بوسنی و هرز گوین برگزار می‌شود.

مجید سرنی‌زاده متولد سال ۱۳۶۲ دارای مدرک کارشناسی ریاضیات از دانشگاه هرمزگان و کارشناسی ارشد فلسفه علم از دانشگاه اصفهان و هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد تهران مرکز است، وی فعالیت تئاتری خود را سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.

رونمایی از کتاب ” شتر، کشتی صحرا” درشهرستان سیریک  

مصطفی کریمی‌زاده اظهارداشت: قلم ، حافظ علوم و دانش‌ها، پاسدار افکار اندیشمندان، حلقه اتصال فکرعلماء، پل ارتباطی گذشته و آینده بشر است.

کریمی‌زاده افزود: قلم تمدن‌ساز است، زبان گویای تاریخ و پل ارتباطی جوامع انسانی است، حافظ علوم و دانش‌هاست.

کریمی‌زاده بیان‌کرد : همه ِ خوبی‌ها و نیکی‌ها و ارزش‌ها مدیون قلم و طبع و نشر محصول افکار نویسندگان و قلم به دستان مسئول و متعهداند، نویسندگان و دانشمندان قلم بدست اند که ارزش می‌آفرینند  و بشریت را به ستیغ قله‌های رفعت و غرور وتر قی و تکامل و تمدن رهنمون می‌سازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک تصریح‌کرد: نویسندگان بومی این شهرستان تا کنون توانسته  اند ۲۰ اثر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، رمان، تاریخ و فرهنگ، شعر و بیش از ۳۰ هزار نسخه چاپ و به نشر درآورند.

نشست تخصصی دهه فجر در شهرستان پارسیان برگزار شد
محمود اسدی در حاشیه نشست تخصصی انجمن های هنری شهرستان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیش از ۱۰ انجمن فرهنگی و هنری یکی از ظرفیت های خوب فرهنگی و هنری دارد و می تواند جهت دهی خوبی در زمینه های تخصصی فرهنگ و هنر داشته باشد.

وی بیان‌داشت: نشست جمعی انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان به میمنت دهه فجر و با نگاهی همدلانه در تولید محتوایی برنامه‌های فرهنگی هنری متناسب با این ایام صورت گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان تأکیدکرد: تمامی انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان متعهد شدند متناسب با ایام دهه فجر یکی از برنامه‌های شاخص خود را به این ایام اختصاص دهند.

اسدی دهه فجر را متعلق به همه ملت ایران و مستضعفان عالم دانست و گفت: همان‌گونه که این ایام در دنیا فراگیر شده است ما نیز به سهم خود و با رویکردی محتوایی به استقبال دهه فجر می‌رویم.

وی، اجرای برنامه‌های نمایشی، موسیقی، نمایشگاه مجازی عکس و تورهای عکاسی را مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر عنوان‌کرد و یاد آور شد: سال گذشته این اداره با تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری به عنوان یکی از فعال‌ترین ادارات شهرستان معرفی شد و توسط فرمانداری مورد تقدیر قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *