آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
روزنامه الوصال نوشت؛

هزینه ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ دلاری برای شکست ایران/ منتظر رییس جمهور تاجر نباشید

«کشورهای موثر در تغییر توازن قدرت مانند مصر، نه تنها برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه کاری از پیش نبرده اند، بلکه مواضعشان به تهران هم نزدیکتر شده است.»

بازخبر / روزنامه “الوصال” در تحلیلی نوشت: «کشورهای موثر در تغییر توازن قدرت مانند مصر، نه تنها برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه کاری از پیش نبرده اند، بلکه مواضعشان به تهران هم نزدیکتر شده است. از اینرو عربستان ابتکار عمل را بدست گرفت و اینک از در مقابله با ایران وارد شده است.»

الوصال در ادامه نوشت: «کشورهای عربی نباید دست روی دست بگذارند و منتظر باشند که ترامپ رییس جمهور تاجر آمریکا برای مقابله با ایران چه تدابیری اتخاذ خواهد کرد؛ بلکه این کشورها باید با ترکیه همپیمان شوند و با ایران که در جنوب شبه جزیره از طرف یمن و در شمال آن از طرف عراق نفوذ کرده است، مقابله کنند.»

این روزنامه افزود: «کشورهای شورای همکاری اینک دست تنها مانده اند و باید برای مقابله با ایران بجنبند و با ترکیه از لحاظ نظامی و اقتصادی همپیمان شوند. هزینه ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ دلاری شورای همکاری برای سرمایه گذاری که بناست در ترکیه صورت گیرد، یک طرح مناسب برای تقویت این کشور از لحاظ اقتصادی است تا بتواند با ترامپ رقابت کند و موضع کشورهای عربی را برای شکست ایران تقویت کند.»

الوصال ادامه داد: «در سال ۲۰۱۰ که قطر با ترکیه توافقنامه ایجاد پایگاه نظامی در آب های خود را امضا کرد، همه کشورهای شورای همکاری گفتند که این توافقنامه خارج از عرف ماست ولی اینک به اهمیت آن برای مقابله با ایران پی برده اند.»

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *