ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برگ برنده روحانی در انتخابات ۹۶/مصباحی مقدم: بعید است جبهه پایداری کاندیدای جدا معرفی کند

عصرایران نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: برگ برنده روحانی و نکته مثبت عملکرد دولت ایشان، برقراری ثبات شرایط اقتصادی است به این معنا که اقداماتی نکرد که اقتصاد را درگیر مشکل کند.

باز خبر/غلامرضا مصباحی مقدم درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تشکیل این جبهه یک فرصت است، ما معتقدیم از همه فرصت ها برای فعالیت سیاسی و انتخابات باید بهره برد.

مصباحی مقدم در ادامه این مطلب افزود: اگر تشکیل این جبهه بتواند نیروهای مردمی را به صورت گسترده بسیج و برای انتخابات به میدان بیاورد، به طور حتم آثار و برکات و نتایج خوبی خواهد داشت.

وی درخصوص اطلاق عنوان “آبادگران ۲” یا “جبهه پایداری دوم” به این تشکل جدید التاسیس گفت: اسم گذاری هایی که صورت گرفته برخی از سوی تشکل های اصولگرا و برخی هم از جانب تشکل های اصلاح طلب است و هر کدام از این ها تحلیل های خود را مطرح می کنند نه لزوما واقعیت را.

مصباحی مقدم خاطر نشان کرد:اگر تشکیل چنین جبهه ای بتواند حرکت نویی را در جامعه ایجاد و فضای تازه ای را در جامعه آغاز کند مورد قبول و استقبال ما نیز هست.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین تصریح کرد: این جبهه و تشکیل و فعالیت آن ناقض فعالیت مثلث رهپویان، ایثارگان و پایداری زیر نظر جامعه روحانیت نیست و می تواند اهداف کلان را در چهارچوبی دیگر پیگیری کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز چنین اقداماتی اگر بر این بنا باشد که عجالتا هر حزب و گروه و تشکل کاندیدایی را معرفی کند که در یک فرآیند حاضر باشند قرار بگیرند و در نهایت به یک خروجی برسد از نظر ما پذیرفته و معقول است و اظهارات برخی از کسانی که در این گروه ها موثر هستند نیز حکایت از این رویه دارد به طور مثال آقای حبیبی فرموده اند که کاندیدای موتلفه را داریم و معرفی می کنیم اما در نهایت به حاصل نتیجه همگرایی ملتزم و مقید هستیم.

وی ادامه داد: اگر رویه به این شکل باشد از نظر ما مشکلی نیست اما اگر بنا را بر این بگذارند که کاندیدا تا پایان تبلیغات حضور داشته باشد ، این را صحیح نمی دانیم و این رویه را موجب ماندگاری کاندیدا می دانیم.

مصباحی مقدم بازه زمانی “حضور کاندیدا تا پایان زمان مناظره ها” را اقدامی نامناسب توصیف و تصریح کرد: قطعا مناسب نیست، هم خود کاندیدا ممکن است بر این باور برسد که برنده و بدون رقیب است و رقبا و دیگران توانی برای مقابله با وی ندارند و هم ممکن است دیگران و هواداران وی نیز چنین موضع اشتباهی بگیرند.

وی درباره احتمال معرفی کاندیدای پشتیبان از جانب اصلاح طلبان گفت: احتمال می دهم با توجه به نظرسنجی هایی که اخیرا صورت گرفته و بازتابی که رفتار روحانی در ماه های اخیر در جامعه داشته و نتایجی که از مدیریت ایشان گرفته شده این احساس به اصلاح طلبان دست باشد که ممکن است در دوره های بعدی ایشان رای لازم را نیاورد و آن ها با مشکل رو به رو شوند.

مصباحی مقدم ادعا کرد: شرایط حاضر نشان می دهد روحانی رای بالایی ندارد.

وی گفت: پاشنه آشیل رای روحانی اقتصاد، مسائل معیشتی مردم ، گستردگی بیکاری و ادامه افزایش بعضی از قیمت ها است، برخی کالاهای مورد نیاز اساسی مردم با جهش قیمت رو به رو بوده و این بر روی مردم و تصمیم مردم تاثیرگذار است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین گفت: برگ برنده روحانی و نکته مثبت عملکرد دولت ایشان، برقراری ثبات شرایط اقتصادی است به این معنا که اقداماتی نکرد که اقتصاد را درگیر مشکل کند.

مصباحی مقدم درباره آخرین وضعیت کمیته انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز نیز گفت: این کمیته هنوز خروجی نداشته است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص برخی تحرکات مبنی بر معرفی کاندیدای مجزا از کاندیدای اصولگرایان توسط جبهه پایداری گفت: البته باید صبر کرد شاید مقداری پیش برویم بهتر می توان نظر داد و تحلیل کرد اما آنچه در شرایط حاضر به نظر می رسد بسیار بسیار بعید است که جبهه پایداری برای خود کاندیدایی مجزا معرفی کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *