چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

توجه به اقتصاد مقاومتی سرلوحه همه دستگاه‌ها قرار گیرد/ شناسایی ۲۸۰ پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در هرمزگان

استاندار هرمزگان در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی باید به‌عنوان یک ضرورت برای همه دستگاه‌ها سرلوحه باشد.

 باز خبر,جاسم جادری ظهر امروز در نهمین جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی، عنوان کرد: در هرمزگان ۲۸۰ پروژه نیمه‌تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده که با توجه به سیاست و رویکرد دولت تدبیر و امید باید واگذار شوند.

وی مردمی کردن اقتصاد را از راهبردهای اساسی دولت و نظام دانست و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک ضرورت برای همه دستگاه‌ها سرلوحه باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسؤول و پشتیبان اقتصاد مقاومتی در هرمزگان تعیین شده است، اظهار داشت: در این راستا جلسات ماهانه با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود و باید به صورت مرتبط از اقدامات صورت گرفته به وزیر راه و شهرسازی گزارش ارائه دهیم.

جادری یکی از راهکارها در تحقق اقتصاد مقاومتی را اصلاح قوانین مزاحم دانست و اضافه کرد: افزایش بهره‌وری معادل اقتصاد مقاومتی است و باید به‌دنبال تحقق اقتصادی باشیم که هزینه ما را کمتر کند و توجه داشته باشیم که صرفه جویی، بهره‌وری، واگذاری کارها به بخش خصوصی و کاهش تصدی‌گری همان اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با رئیس جمهوری، بیان داشت: در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با اجرای پروژه‌های سفر ریاست جمهوری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید توسط بنده به رئیس‌جمهور ارائه شد و آقای روحانی نیز حمایت کافی را از اجرای برنامه و پروژه‌های استان هرمزگان داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *