اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در بندرعباس رخ داد:

دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیونی ریالی فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری متهم فضای مجازی با یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبر/ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به دستگیری کلاهبردار فضای مجازی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی و بررسی شبکه‌های اجتماعی متوجه شدند فردی با ایجاد پروفایل و ترغیب افراد به دوستی و تعیین شرایط برای درخواست آنان، اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از انجام استعلامات، مالک این شماره شناسایی و مشخص شد «bts» خط فوق در شهرستان میناب است، افزود: در بررسی‌ها معلوم شد ۱۳ هزار و ۹۵۰ شماره سیم‌کارت طی دو ماهه اخیر با تلفن شخص کلاهبردار تماس پیامکی از سراسر کشور داشته‌اند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: با اقدامات فنی و تحقیقاتی پس از چندین روز تلاش، وی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام پلیسی دستگیر شد.

ملکی تصریح کرد: وی که ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود در نهایت معترف شد با ایجاد صفحه پروفایل در شبکه‌های اجتماعی با شگردهای خاص و معرفی خود با اسم زنانه طعمه‌های خود را به صفحه شخصی کشانده و با ترغیب به برقراری رابطه اقدام به دریافت شارژ ۱۰۰ هزار ریالی و ۵۰ هزار ریالی می‌کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات جامع و استعلام از مخابرات مشخص شد که این کلاهبردار حرفه‌ای از این طریق مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، خاطرنشان کرد: وی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی روانه زندان شد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *