آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سرایداران و خدمتگزاران مدارس آموزش‌های بهداشتی و ایمنی می‌بینند

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قشم از برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و بهداشتی برای سرایداران و خدمتگزاران مدارس این شهرستان خبر داد.

 باز خبر, اسلام دلیری صبح امروز در جلسه شورای بهداشت آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: برای داشتن محیطی بهداشتی و ایمن‌تر، دوره‌هایی پیرامون مسائل بهداشت و ایمنی در مدارس برای سرایداران و خدمتگزاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سرایداران و خدمتگزاران بیشترین نقش را در نظافت و سلامت دانش‌آموزان و معلمان ایفا می‌کنند، لازم و ضروری است که آشنایی کامل با مسائل بهداشتی و همچنین ایمنی در مدارس را فرا گیرند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قشم از ساخت و تجهیز حداقل سه اتاق بهداشت در مدارس قشم خبر داد و خواستار توجه و اهمیت دادن بیش از پیش به مسائل بهداشت و اختصاص فضاهایی در ساخت مدارس به بهداشت و بوفه مدرسه شد.

دلیری تصریح کرد: یکی از مواردی که در بازدیدهای پروژه مهر از مدارس شهرستان باید مورد تأکید قرار بگیرد، مقوله رعایت بهداشت به ویژه در آبخوری‌ها، بوفه مدارس و موجود بودن مایع دستشویی در سرویس‌های بهداشتی است.

وی به بوفه مدارس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نظارت لازم بر فروش مواد غذایی مجاز در بوفه‌های مدارس با جدیت در طول سال تحصیلی ۹۵ صورت می‌گیرد.

به گفته معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قشم مکان و محیط بوفه‌های مدارس باید دارای استانداردهای ذکر شده مطابق دستورالعمل بهداشتی بوفه‌های مدارس را داشته باشند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “سرایداران و خدمتگزاران مدارس آموزش‌های بهداشتی و ایمنی می‌بینند”

  1. ناشناس گفت:

    وضع خیلی وخیم وسخت شده در مدارس کشور الان شش ساله که نیروی خدماتی خیلی کمبود است

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *