آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
برگزاری پنجمین رویداد ایده شو هرمزگان توسط پارک علم و فناوری؛

ایده های برتر هوای پاک توسط پارک فناوری هرمزگان انتخاب شدند

ایده های برتر هوای پارک در رویداد پنجم ایده شو پارک علم و فناوری هرمزگان انتخاب شدند.

بازخبر / ایده های برتر هوای پارک در رویداد پنجم ایده شو پارک علم و فناوری هرمزگان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، این رویداد برای پنجمین بار از سوی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان با روش های مختلف سعی در توسعه فناوری و حمایت از فناوری ها دارد، خاطرنشان کرد، محیط زیست هرمزگان نیز دغدغه هوای هرمزگان را دارد از این رو از رویدادهایی که کمک به توسعه فناوری استان و حل مشکلات استان می کند حمایت کرده است که برگزاری رویداد ایده شو با موضوع هوای پاک برداشتن گام برای این مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد، این رویداد بتواند بخشی از مشکلات حوزه محیط زیست را مرتفع کند.

مجید وفادار مدیرکل محیط زیست هرمزگان نیز با بیان اینکه  این مجموعه تلاش کرده تا محیط زیست سالمی برای هرمزگانی ها فراهم آورد گفت: روز هوای پاک بهانه ای است تا داشتن هوایی سالم و همکاری همه در تحقق آن یادآوری شود.

وی حرکت پارک علم و فناوری در برگزاری رویدادهای فناوری را قابل تقدیر دانست و گفت: ایده شو هوای پاک فرصتی فراهم آورد تا کسانی که دغدغه زیست محیطی دارند   در هوای پاک هرمزگان مشارکت داشته باشند.

دکتر علیرضا نصیری معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان نیز با بیان اینکه ایده های رسیده به ایده شو هوای پاک قابلیت اجرایی دارند، افزود: پارک هرمزگان از ایده های طرح شده در این رویداد حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد، انتخاب سه ایده برتر به منزله مناسب نبودن ایده های دیگر نیست، و ما در پارک هرمزگان از دیگر ایده هایی که در این رویداد طرح و به عنوان ایده برتر برگزیده نشد، نیز حمایت خواهد کرد.

نصیری همچنین به برگزاری دو رویداد دیگر در بهمن و اسفند اشاره کرد و بیان داشت: رویداد ایده بازار بهمن ماه و استارتاپ ویکند گردشگری نیز اسفند ماه در بندرعباس  برگزار می شود.

حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در تشریح جزئیات این رویداد افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان ۳۵ ایده برای این رویداد ارسال شد که پس از بررسی۱۱ ایده نهایی برای طرح در رویداد انتخاب شدند.

وی بیان داشت: ایده ام البنین حاجبی پور  با عنوان “برای آسمان” و ایده عیسی غواصی با عنوان گرین هاووس( green house )  به طور مشترک اول، ایده حسین منصوری با عنوان دستگاه فیلتراسیون خود تمیز شونده دوم انتخاب شدند.

مدیر مرکزنوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان ابراز امیدواری کرد، برگزاری این رویدادها بتوانند زمینه مناسب جهت فعالیت بیشتر نوآوران در اکوسیستم کارآفرینی ،نوآوری و فناوری استان فراهم نماید.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *