اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
من جانشین کی روش هستم؛

بند جنجالی در قرارداد برانکو با پرسپولیس فاش شد

کی‌روش در بیانیه های اخیرش، بارها تاکید کرده که دلیل اصلی اختلافاتش با سرمربی پرسپولیس، علاقه وی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

بازخبر / اتهام تلاش برای رسیدن به نیمکت تیم ملی و جانشینی کارلوس کی‌روش، بزرگترین نقطه ضعف برانکو ایوانکوویچ در دعوای اخیر با کی‌روش بوده است.

اتهامی که برانکو، هر روز آن را تکذیب می‌کند اما مرور اخباری که زمان تمدید قرارداد او در کشورش کرواسی منتشر می‌شد، واقعیت دیگری را نشان می‌دهد. اخباری که به نظر می‌رسید توسط برانکو و نزدیکانش به نشریات کرواسی رسیده و هیچ وقت توسط سرمربی سرخپوشان تکذیب نشد.

ماه‌های ابتدایی حضور برانکو در ایران، سرمربی پرسپولیس رابطه خوبی با کی‌روش داشت. برانکو به تمرین تیم ملی می‌رفت، از کی‌روش تمجید می‌کرد و همزمان، آمار پرسپولیسی‌های تیم ملی بیشتر می‌شد.

جرقه اختلافات محبوب‌ترین مربیان خارجی ایران، بعد از اختلاف علیرضا اسدی و کی‌روش و مذاکرات پشت پرده دبیرکل فدراسیون با برانکو زده شد. مذاکراتی که همان زمان به پایان رسید اما قرارداد برانکو و پرسپولیس، نشان می‌دهد هنوز برای برانکو تمام نشده است.

فروردین امسال، پس از تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس، سایت روزنامه نووتنی زاگرب دست به افشاگری مهمی زد و نوشت در قرارداد برانکو و پرسپولیس، قید شده که او هر زمان کی‌روش از ایران رفت می‌تواند قراردادش را فسخ کند و روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

موضوعی که از طرف مدیران پرسپولیس یا برانکو تکذیب نشد. در خبر این سایت کروات آمده است: «مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از دربی حساس تهران پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله او را مطرح کرد اما در این قرارداد بندی قرار داده شده بود که اگر تیم ملی ایران با سرمربی فعلی خود کی روش که سابقه دستیاری آلکس فرگوسن در منچستریونایتد را دارد به مشکل خورد و تصمیم به جدایی گرفت برانکو ایوانکوویچ مشکلی برای فسخ با پرسپولیس و قبول دوباره سرمربیگری تیم ملی ایران نداشته باشد.»

در آن زمان، این خبر زیاد جنجالی نشد اما حالا پس از دو درگیری اخیر کی‌روش و برانکو، معنی شفاف‌تری دارد. کی‌روش در مصاحبه‌های اخیرش، بارها روی این موضوع تاکید کرده که دلیل اصلی مشکلات او و برانکو، علاقه سرمربی پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

ادعایی که خبر سایت نووتنی زاگرب و بند قرارداد برانکو و پرسپولیس، می‌تواند سند تایید آن باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *