اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
الیوم السابع؛

تأسیس کمیته دائم ضدایرانی در اتحادیه عرب

چنانچه ایران حسن‌نیت خود را نشان ندهد و به دخالت‌های آشکار در امور داخلی کشورهای عضو شورای همکاری ادامه دهد، در آن صورت بحرین به فکر اجرای سازوکار پیشنهادی شورای همکاری برای مقابله با تهران خواهد افتاد.

بازخبر/ به نقل از روزنامه الیوم السابع، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین از تأسیس کمیته دائمی علیه ایران در اتحادیه عرب خبر داد.

بنا بر این گزارش،  خالد بن احمد آل خلیفه طی ادعایی نام این کمیته را «دخالت‌های ایران در کشورهای عربی» عنوان کرده است که بحرین، مصر، امارات و عربستان اعضای این کمیته هستند.

وزیر خارجه بحرین طی ادعایی بی اساس گفت: چنانچه ایران حسن‌نیت خود را نشان ندهد و به دخالت‌های آشکار در امور داخلی کشورهای عضو شورای همکاری ادامه دهد، در آن صورت بحرین به فکر اجرای سازوکار پیشنهادی شورای همکاری برای مقابله با دخالت‌های ایران با همکاری کشورهای دوست و جامعه جهانی خواهد بود تا به انزوای بیشتر در سطح منطقه‌ای و بین المللی منجر شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *