ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

میرزایی : هیچ عالم دینی با اصل کنسرت مخالف نیست/ تقابل بین روحانیون و جامعه هنر خواست دشمن است + فیلم

دبیر جامعه روحانیون هرمزگان در خصوص بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بندرعباس در خصوص لغو کنسرت‌ها در این شهر، اظهار کرد: هیچ بیانیه‌ای از سوی حوزه علمیه یا نهادهای مربوط به حوزه و روحانیت هرمزگان راجع به لغو کنسرت‌ها صادر نشده و توسط عدّه کمی از طلاب این امر صورت گرفته است.

بازخبر /دبیر جامعه روحانیون هرمزگان در خصوص بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بندرعباس در خصوص لغو کنسرت‌ها در این شهر، اظهار کرد: هیچ بیانیه‌ای از سوی حوزه علمیه یا نهادهای مربوط به حوزه و روحانیت هرمزگان راجع به لغو کنسرت‌ها صادر نشده و توسط عدّه کمی از طلاب این امر صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی در حاشیه دیدار با اعضای انجمن موسیقی استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، گفت: جامع‌ترین سخن پیرامون موسیقی، کلام مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تقابل بین روحانیون و جامعه هنر و موسیقی خواست دشمن است و هیچ عالم دینی با اصل کنسرت مخالف نیست و معتقدیم چنانچه مسائل ضد ارزشی هم صورت پذیرد،اهل هنر خودشان جلوی آن‌ها را خواهند گرفت.

این مدرس حوزه علمیه ادامه داد: کنسرتی مخالف ارزش است که در آن رقص و پایکوبی باشد که چنین رفتاری در کنسرت‌های هرمزگان صورت نمی‌پذیرد و با شناختی که از رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان و اعضاء هیئت‌مدیره آن دارم، افرادی معتقد هستند، این امر در هرمزگان صورت نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: از اینکه امروز در جمع اعضای انجمن موسیقی استان حاضر شدم و به دغدغه‌ها و مشکلات این قشر فرهیخته گوش دادم، بسیار خوشحالم.

دبیر جامعه روحانیون هرمزگان در خصوص بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون بندرعباس در خصوص لغو کنسرت‌ها در این شهر، خاطرنشان کرد: هیچ بیانیه‌ای از سوی حوزه علمیه یا نهادهای مربوط به حوزه و روحانیت هرمزگان راجع به لغو کنسرت‌ها صادر نشده و توسط عدّه کمی از طلاب این امر صورت گرفته است.

وی در پایان همچنین از اعضاء هیئت‌مدیره انجمن موسیقی استان خواست که با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در جهت تولید سرودهای ملی و مذهبی در ایام خاص همکاری داشته باشند.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *