آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد

صدور مجوز ۲۱ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی در هرمزگان

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز ۲۱ طرح کشاورزی در حوزه‌های زراعی، باغی، شیلات و دام و طیور در استان صادر شده است.

بازخبر ، طهماسب غلام‌پور با اشاره به صدور مجوز ۲۱ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی در هرمزگان اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۰۵ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۹۷ هزار تن انواع محصولات خام کشاورزی اجرایی خواهند شد.

غلام‌پور بیان داشت: پروانه‌های اخذ شده شامل یک واحد فرآوری آبزیان و سردخانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد در بندرکنگ با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تن، ۲ واحد سردخانه بالای صفر درجه سانتی‌گراد در شهرستان‌های حاجی آباد و بستک به ترتیب با ظرفیت ۱ هزار و ۵۰۰ تن و ۳۰۰ تن برای نگهداری محصولات کشاورزی می‌باشد.

وی افزود: تاکنون ۹۸ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۶۹۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۹۲۲ نفر راه‌اندازی شده است.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *