ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بمب دوم نقل و انتقالاتی استقلال منفجر شد/ شاه‌ماهی در تور علیمنصور

هافبک پیشین ماشین سازی پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی روز پنجشنبه استقلالی خواهد شد.

بازخبر /تیموریان با گذشت ۴۸ ساعت از صحبتهای افتخاری قرارداد خود با استقلال را امضا نکرد تا این موضوع تبدیل به علامت سوال بزرگ آبی ها شود. هافبک مورد نظر منصوریان که قرار بود روز سه شنبه تست های پزشکی را پشت سر بگذارد از این موضوع سر باز زد اما با گذشت ۲۴ ساعت راضی شد تا در این آزمایشات شرکت کند.

با توجه به تاکید افتخاری از یک سو و البته اصرار دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال به سپری کردن تست های پزشکی هافبک پیشین ماشین سازی صبح چهارشنبه بخشی از تست های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و مابقی تست های پزشکی نیز روز پنجشنبه انجام خواهد شد تا تیموریان با پشت سر گذاشتن این آزمایش ها برای مرتبه سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

هافبک آبی پوشان پس از جدایی از ماشین سازی تبریز، روز پنجشنبه قراردادی به مدت ۶ ماه با استقلال امضا خواهد کرد تا پس از چپاروف، دومین خرید استقلال در نیم فصل لیگ شانزدهم باشد.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *