ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پاور از همکاری کشورها علیه ایران که منجر به برقراری رژیم تحریم ها شد تشکر ویژه کرد

سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: برجام، نباید توجه ما (شورای امنیت) را از مسائل دیگر ایران پراکنده کند

پاور ضمن تشکر از همکاری برخی کشورها علیه ایران در سازمان ملل که منجر به برقراری رژیم تحریم ها شد گفت ۹ سال از اولین تحریم هسته ای ایران گذشت و حالا توافق برجام اهمیت دیپلماسی را نشان می دهد

به گزارش بازخبر از آخرین نیوز، شورای امنیت سازمان ملل نشستی را درباره میزان پایبندی کشورمان به توافق هسته‌ای با ۱+۵ برگزار کرد.

در این نشست سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: برجام، نباید توجه ما (شورای امنیت) را از مسائل دیگر ایران پراکنده کند.

وی مدعی شد ایران قطعنامه‌های تسلیحاتی سازمان ملل متحد را نقض می‌کند و محدودیت‌های سفر وضع شده توسط شورای امنیت را زیرپا می‌گذارد.

پاور ضمن تشکر از همکاری برخی کشورها علیه ایران در سازمان ملل که منجر به برقراری رژیم تحریم ها شد گفت ۹ سال از اولین تحریم هسته ای ایران گذشت و حالا توافق برجام اهمیت دیپلماسی را نشان می دهد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در آخرین حضور خود در شورای امنیت افزود: تاکید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر این که ایران به تعهدات خود عمل کرده است نشان می دهد که توافق در حال اجراست.

وی همچنین گفت: آمریکا به سهم خود تحریم های اقتصادی را از ایران برداشته است.

نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل نیز گفت: شورای امنیت قرار است هر ۶ ماه یک بار گزارشی درباره توافق هسته ای با ایران دریافت کند. ما درباره اجرای توافق هسته ای با ایران به طور کامل متعهد هستیم.

این مقام اروپایی به نقل از فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اکنون به جامعه بین المللی تعلق دارد.

همچنین نماینده انگلیس در سازمان ملل در این جلسه گفت: ما برای افزایش همکاری های اقتصادی با ایران متعهد هستیم.

نماینده فرانسه در سازمان ملل نیز در جلسه شورای امنیت از بهبود روابط کشورش با ایران پس از برجام سخن گفت.

نماینده روسیه در سازمان ملل هم گفت: ما از میزان اجرای تعهدات هسته ای ایران راضی هستیم. وی افزود: ما به هیچ وجه نمی پذیریم که در راه باز گشت ایران به عرصه بین المللی مانعی ایجاد شود.

در ادامه این نشست نماینده ایتالیا در نشست شورای امنیت درباره برجام گفت: ایران به تعهدات خود درباره نیروگاه فردو بر اساس موارد توافق برجام عمل کرده است.

وی در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع نشست پرسش و پاسخ درباره عدم اشاعه، افزود: ایران با ناظران برای غنی سازی اورانیوم همکاری کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *