آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

“مریدی” مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امورمالیاتی هرمزگان برگزار و شاکر رضا مریدی به عنوان مدیر کل امور مالیاتی جدید استان هرمزگان معرفی شد.

بازخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان: در این مراسم که “جنتی” معاون مالیات های مستقیم سازمان امورمالیاتی, “کریمی” مدیرکل حوزه وزارت امور اقتصادی ودارایی, “نوری” مشاور رئیس کل امور مالیاتی نیز حضور داشتند, از خدمات ۱۴ ساله “محمد علی امانی زاده “مدیرکل سابق قدردانی شد و” شاکررضا مریدی “به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان معرفی شد. معاون مالیات های مستقیم سازمان امورمالیاتی کشور در این مراسم با قدردانی از تلاش های “امانی زاده” درجهت تحقق برنامه ها وسیاست های سازمان امورمالیاتی کشور گفت: امانی زاده از محدود مدیران بومی بود که به دلیل تدبیر ، مردم داری و ارتباط خوبی که با سایر مسئولین استان داشتند در کارشان موفق بودند. وی با بیان اینکه امانی زاده از مدیران سربلند و سرافراز مالیاتی است، افزود: از تجربیات و دانششان درجای دیگری از سازمان امور مالیاتی استفاده می شود. جنتی در ادامه بیان کرد: مریدی نیز از نیروهای پرتلاش ،پرکار و خستگی ناپذیر سازمان مالیاتی است . وی افزود: جابه جایی مدیران که در نظام اداری تاکید شده است و بیشتر با هدف جابه جایی و انتقال دانش ها و تجربیات موفق انجام می شود. جنتی اظهارامیدواری کرد “مریدی” نیزدرتحقق سیاست های این سازمان در هرمزگان موفق عمل کند. امانی زاده نیز در این مراسم با قدردانی از پرسنل امورمالیاتی استان که علی رغم کمبود نیروی انسانی, سه برابرنیروهای سایر استانها کار می کنند, اظهار داشت: سیاست های سازمان امورمالیاتی را بطور صد درصد اجراکرده ایم. وی گفت: درسال ۸۲ درآمد استان ۵۰ میلیارد تومان واکنون به ۳۲۰۰ میلیاردتومان افزایش یافته است. وی گفت: طرح جامع مالیاتی درتمام شهرهای استان اجراشده است, اماساختمان تعدادی از ادارات در شهرستان هاهنوز بصورت استیجاری است. مریدی نیز در پایان از خدمات امانی زاده قدر دانی کرد و گفت : از تجربیات موفق امانی زاده برای رسیدن به اهداف سازمان در استان هرمزگان استفاده خواهیم کرد. مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان با بیان اینکه پرسنل امورمالیاتی ، سربازان گمنام اقتصادی هستند که با همکاری و همراهی در راستای اهداف دولت و سازمان امور مالیاتی حرکت خواهیم کرد. گفتنی است: شاکر رضا مریدی معاون مالیات های مستقیم ، معاون منابع انسانی و رفاه و معاون مالیات های غیر مستقیم استان فارس را در کارنامه عملکرد خود دارد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *