آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

گنده‌گویی مسئول اماراتی درباره ایران؛ قبر خود را نَکنید!

“هرکس که غرور او را برداشته است، باید سرش را بالا بگیرد و مقابل اعراب شبه جزیره خم شود و سر تعظیم فرود آورد.”

بازخبر به نقل از روزنامه النشره، ضاحی خلفان مقام نظامی امارات و چهره سیاسی نزدیک به ولیعهد ابوظبی مدعی شد: «ایران یا هر کشوری دیگری که بخواهد با اعضای شورای همکاری دشمنی کند، به کمک خدا مغلوب آن نخواهیم شد.»

ضاحی خلفان  در ادامه ادعا کرد: «ایران ۴۰۰ سال زبانش عربی بود، ولی اینک می بینیم که مسئولان این کشور فلسفه بافی می‌کنند. هرکس که غرور او را برداشته است، باید سرش را بالا بگیرد و مقابل اعراب شبه جزیره خم شود و سر تعظیم فرود آورد.»[!]

وی در ادامه ادعاهای بی اساس خود درباره ایران گفت: «هر کشوری که امنیت “خلیج ما” را تهدید کند، بداند که قبر خود را کنده است و به آدم های ایران از جمله حوثی‌ها و دیگر دارودسته آن‌ها می‌گوییم که هیچگاه پیروز نخواهید شد.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(7)
کلمات کلیدی: ،

5 نظر برای “گنده‌گویی مسئول اماراتی درباره ایران؛ قبر خود را نَکنید!”

  1. فروغ گفت:

    ز شیر شتر خوردن و سوسمار......

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  2. علی گفت:

    هه هه

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  3. حامد گفت:

    توو کل این ۴٠ سال که کشورت بوجود اومده تا حالا تونستین یه لگد به گربه بزنین که حالا دارام دوروم میکنی پشه!؟

    پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
  4. احمد گفت:

    توصیه میکنم ایشون تاریخ را کمی مرور بفرمایند.آنموقع که ایران دارای تمدن جهانی بود اماراتی وجود نداشت واهالی آن سرزمین یا تحت حاکمیت ایران بودند یا دنبال ملخ برای سد جوع در بیابانهای عربستان سر گردان بودند.ثانیااگر به برکت مراوده وتبادل بازرگانی ایران نبود می خواستم ببینم حقوق گزافه گویی هایش را از کجا تامین می کرد ..... ثالثا چرا امارات از اعتلاف عربی در یمن پا پس کشید مگر از ترس همان حوثی ها نبود ....خوبست از خداوند بخواهند به آنها و گنده گویانشان گردنی مثل گردن شتر عنایت فرمایند تا موقع لافزدنشان کمی کلمات را بسنجند و بعد بیان کنند..

    پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
  5. بهنام گفت:

    خلفان ناخلف زیاد خورده رودل کرده!

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *