ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۳۵۰ ملک مسکونی به اقشار ضعیف و کم درآمد بندرعباس واگذار شد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از واگذار ۳۵۰ ملک مسکونی به ساکنان نایبند جنوبی بندرعباس خبر داد و گفت: متراژ تقریبی اراضی واگذار شده حدود ۲۰ هزار مترمربع و ارزش آن بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد و با هدف تقویت توان اقتصادی خانواده های ساکن در این محله و به صورت رایگان به واجدین شرایط اهدا شد.

باز خبر,محمد سعیدی کیا در مراسم واگذاری املاک مسکونی به مردم محله نایبند جنوبی در بندرعباس، با اشاره به تاکیدات امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه، گفت: در قالب طرح حمایتی اهدای اسناد، در این مرحله تعداد ۳۵۰ فقره قرار داد واگذاری اراضی تصرفی محله نایبند جنوبی بندرعباس با عنوان هدیه مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا شد.

وی با بیان اینکه محله نایبند جنوبی بندرعباس یکی از محلات قدیمی بندرعباس بوده که ساکنان آن از چندین سال و از زمانی که آب و برق وجود نداشته در این محله سکونت داشته اند، اظهار کرد: واگذاری این اراضی از خواسته های چندین ساله مردم این محله بوده، واگذاری آن به ساکنان این محله که از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند، در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

سعیدی کیا با بیان اینکه در کل کشور ۳۳ هزار فقره قرارداد واگذاری اراضی تصرفی در کشور با عنوان هدیه مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا شد، افزود: در مجموع تعداد ۳۳ هزار فقره قرارداد واگذاری در متراژه یک هزار و ۴۰۰ هکتار و ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان در کشور به ساکنان این محله که از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه واگذار شده است.

در استان هرمزگان با همکاری بانک سینا وبنیاد علوی یک هزار و ۲۰۰میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی بویژه کار آفرینان در روستا پیش بینی شده که سهم هر طرح ۲ملیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: درحال حاضرمراحل ۱۲طرح مصوب و انعقاد ۵ طرح اشتغالزایی در استان هرمزگان به پایان رسیده وطرح ها براساس تقاضای افراد قابل افزایش است.

سعیدی کیا اضافه کرد: در راستای توجه به محرومان ونیازمندان امروز هم اسناد ۳۵۰مورد املاک سهم این بنیاد درسطح ۱/۸هکتار تقدیم مردم محله نایبند جنوبی شهر بندرعباس شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری این املاک به ارزش هشت میلیارد تومان بنا به درخواست مردم این منطقه بوده که بنیاد ۲ دانگ سهم خود را به اقشار کم درآمد که توان پرداخت بهای آن را نداشتند، واگذار کرد.

این املاک قبل از انقلاب توسط مردم تصرف شده ، شش دانگ بوده که بنیاد دو دانگ سهم خود را واگذار کرد وچهار دانگ آن شامل یک دانگ ستاد املاک تملیکی، یک دانگ شخصی و دو دانگ شرکت مینرال اسپورت می باشد ونیازبه تعیین تکلیف دارد.

به گزارش ایسنا، دراین مراسم که استاندار هرمزگان و نماینده مردم استان در مجلس وشورای اسلامی حضور داشتند بصورت نمادین اسناد ۱۴خانوار محله نایبندجنوبی بندرعباس واگذار شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *