اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پروین: هم کی‌روش حق دارد هم برانکو

 علی پروین در مورد مسائل پیش آمده بین برانکو و کی‌روش و وجود اختلاف بین این دو مربی گفت: هم برانکو و هم کی‌روش راست می‌گویند و من هم با کی‌روش و برانکو حرف زدم و گفتم که مشکلات را خودتان حل کنید.

باز خبر,علی پروین در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای عالی فوتبال البرز که با حضور جمعی از فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان فوتبال البرز برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جلسات که پیشکسوتان فوتبال نیز در آن حضور دارند کار بسیار باارزشی است و من با کمال میل و با دعوت فوتبال‌دوستان و پیشکسوتان فوتبال البرز در این برنامه شرکت کردم.

وی افزود: هر جا که اسم فوتبال باشد علاقه دارم که حضور داشته باشم و در مورد البرز نیز بسیار علاقمندم که یک تیم فوتبال لیگ برتری داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد تیم اکسین نماینده البرز در لیگ دسته یک، بیان کرد: آرزو می‌کنم که تیم اکسین که در حال حاضر یحیی گل‌محمدی سرمربی آن است به لیگ برتر صعود کند.

پروین در مورد تیم پرسپولیس و نتایج خوب این تیم در حال حاضر گفت: قبل از اینکه مسابقات لیگ شروع شود در مصاحبه‌های خود اعلام کردم که  در پرسپولیس تیم خوبی بسته شده است و من فکر می‌کنم که این تیم قهرمان شود و از ابتدا نیز معتقد به قهرمانی تیم بودم و معتقدم که تیم با این ظرفیتی که با کادر فنی و بازیکنان خود دارد و کمک‌های آقای طاهری به راحتی قهرمان می‌شود.

وی در مورد مسائل پیش آمده بین برانکو و کی‌روش و وجود اختلاف بین این دو مربی گفت: هم برانکو و هم کی‌روش راست می‌گویند و من هم با کی‌روش و برانکو حرف زدم و گفتم که بنشینید و مشکلات را خودتان حل کنید و این مسئله را به رسانه‌ها نکشانید و امیدوارم که این موضوع با پا درمیانی فدراسیون فوتبال حل شود.

پروین با بیان اینکه حق با هر دو نفر است، افزود: به نظر من تعطیلی‌ها باید مقداری کم شود و اگر بازی‌های آسیایی شروع شود کار مشکل‌تر می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان خوب پرسپولیس و تاثیرگذار در کسب نتایج  خوب این تیم تصریح کرد: طارمی، مسلمان و احمدزاده بازیکنان خوبی هستند و به نوعی همه بازیکنان خوب و آماده هستند.

پروین در مورد نتایج تیم استقلال و نظر خود در مورد سرمربی این تیم علیرضا منصوریان گفت: منصوریان تیم استقلال را جوان کرده و تیم استقلال قطعا بهتر می‌شود و لازم است که هواداران کمی صبور باشند و من فکر می‌کنم که با حمایت هواداران بتواند نتایج خوبی کسب کند و صددرصد موافقم که برای کسب نتایج بهتر به منصوریان وقت داده و از این مربی حمایت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *