آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تیراندازی پدافند هوایی در تهران / معاون امنیتی فرماندار: یک ریزپرنده ساقط شد / معاون عملیات پدافند خاتم الانبیا: پس از تیراندازی، کوآد کوپتر از محدوده ممنوعه خارج شد+فیلم

یک فروند هلی شات وارد محدوده پرواز ممنوع شد که مورد هدف پدافند هوایی قرار گرفت.

بازخبر / در حوالی منطقه انقلاب تهران سامانه‌های پدافند هوایی مستقردر منطقه اقدام به شلیک گلوله کردند.
به گزارش انتخاب، در هنگام ارسال این خبر صدای شلیک گلوله به طرف شی ناشناس در آسمان تهران هنوز به گوش می رسید.
ناصربخت معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران گفت: هدف یک پرنده بدون سرنشین بوده که وارد منطقه ممنوعه شده و توسط سامانه‌های پدافندی ساقط شده است
وی افزود: پس از رویت این ریزپرنده پدافند هوایی بیت و دانشگاه به سمت این شی شلیک کردند و نهایتا پدافند هوایی دانشگاه این ریزپرنده را ساقط کرد.
ناصربخت اضافه کرد: هنوز معلوم نیست این ریزپرنده متعلق به کدام نهاد و سازمان بود که با پیدا کردن لاشه آن تحقیقات آغاز می‌شود. اکنون تحقیقات در حال انجام شدن است.
از سوی دیگر، معاون عملیات پدافند خاتم الانبیا گفت: صدایی که شنیده شد صدای آمادگی و امنیت کامل است و موضوع نگران کننده ای وجود ندارد.
وی افزود: یک فروند کوآد کوپتر بسیار سبک وارد محدود پرواز ممنوع شده بود که مورد اصابت قرار گرفت. پرنده بلافاصله از محدود خارج شده است. پس از خروج پرنده از منطقه پرواز ممنوع تیراندازی متوقف شد.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *