توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

هدف استقلال از خرید آندو فاش شد

خرید هافبک تیم فوتبال ماشین سازی اصلا دلایل فنی ندارد. این ادعای یکی از نزدیکان باشگاه استقلال است!

باز خبر, علیرضا منصوریان در حالی برای خرید آندو تیموریان اقدام کرد که نام این بازیکن اصلا در لیست خرید اول و دوم استقلال نبود اما سرمربی استقلال بعد از آن که نتوانست نظر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را برای اخراج سید مهدی رحمتی جلب کند و در جذب پژمان منتظری ناکام ماند، ناگهان اقدام به جذب تیموریان کرد و بازیکنی که ۳۴ ساله است و از تیم ملی هم کنار گذاشته شده را در سبد خرید استقلال قرار داد.

به گفته یکی از نزدیکان استقلال دلیل جذب آندو فنی نیست و منصوریان جای فرشید باقری که در لیست فروش قرار دارد را با روزبه چشمی که وارد لیست شده، پر می کند. آندو به این دلیل خریداری شده که در رختکن و تمرین استقلال بزرگ این تیم باشد و رحمتی احساس نکند تنها بزرگ مجموعه آبی است.

به اعتقاد منصوریان، خسرو حیدری با این که بازوبند کاپیتانی استقلال را می بندد فاقد قدرت رهبری تیم است و حضور آندو کمک می کند بازیکنان جوان استقلال از این فضا که رحمتی تنها بزرگ تر تیم است و باید گوش به حرف او بدهند بیرون می آیند.

منصوریان برای این کار منتظری را مدنظر قرار داده بود اما انگار شرط پژمان برای برگشتن این بود که رحمتی برود! شرطی که تا امروز به صورت رسمی و علنی اعلام نشده اما یادمان نمی رود منتظری درست لحظه ای از بازگشت به استقلال منصرف شد که خبر رسید رحمتی می ماند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *