توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
اسدی و عابدینی هدف اصلی سرمربی تیم ملی؛

برانکو بهانه است؛ کی روش خواهان حذف دو نفر از فدراسیون فوتبال!

سرمربی تیم ملی بار دیگر به سرمربی پرسپولیس حمله کرد تا بتواند برخی اعضاء فدراسیون فوتبال را حذف کند.

بازخبر / کارلوس کی روش در یک بیانیه تاره با حمله ای دوباره به برانکو ایوانکوویچ، مخالفت های او را سیستماتیک دانست! همین حمله کافی بود تا اهالی فوتبال با تعجب بپرسند مگر قرار نبود هر دو طرف به آتش بس وفادار باشند؟

آن طور که رادنیوز نوشته؛ هدف کی روش از دعوا با برانکو حذف سرمربی پرسپولیس نیست و او می خواهد علیرضا اسدی را از دبیرکلی فدراسیون و امیر عابدینی را هم از تشکیلات فدراسیون فوتبال حذف کند. به همین دلیل او این بار می گوید مخالفت های برانکو سیستماتیک است، یعنی عده ای برانکو را جلو انداخته اند و پشت سر از او حمایت می کنند!

اسدی در حال حاضر و در پی کنار گذاشته شدن محمود گودرزی حامی شماره یک خود را از دست داده و قدرت سابق را ندارد. کی روش که طبق امضای توافق نامه با مهدی تاج حق مصاحبه علیه ارکان فدراسیون فوتبال را ندارد و در ازای هر مصاحبه انتقادی دست کم ۲۰ هزار دلار جریمه خواهد شد، غیرمستقیم حواس اهالی فوتبال را متوجه علیرضا اسدی می کند.

پلن او هم مشخص شده؛ او با حمله به برانکو گفته که به او وعده تیم ملی داده شده. حالا چه کسی این وعده را داده؟ همان کسانی که قرار است کی روش در جلسه با وزیر اسامی آنها را مطرح کند.

او می خواهد این دعوا را تا جایی ادامه بدهد که وزارت ورزش را به این باور برساند که دبیرکل فعلی مخالف تیم ملی است و زمینه حذف او را فراهم آورد. این در حالی است که برخی اعضای عالی رتیه فدراسیون فوتبال هم مخالفتی با حذف دبیرکل فعلی ندارند.

باید دید آیا طی روزهای آینده وزیر ورزش به این ماجرا ورود خواهد کرد؟ کی روش در اولین نشست خود با وزیر دلایلش برای حذف اسدی را با جانشین گودرزی در میان می گذارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *