ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طاهری قول خرید این بازیکن را به برانکو داد

پرسپولیس تا امروز در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده است و از لیست برانکو دو بازیکن اصلی جذب شدند.

بازخبر / پس از خروج نوراللهی و عالیشاه از پرسپولیس هواداران نگران وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقلات بودند اما با خرید سروش رفیعی و سامان نریمان جهان خیال آنها تا حد زیادی راحت شد.

اما پس از جذب این مهره های هجومی مهم ترین تصمیم برانکو برای خرید جدید برای پرسپولیس به پست مدافع مربوط می شود. برانکو در چند روز اخیر با تمجید از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقلات به طاهری اعلام کرده اولویت اصلی او حالا جذب خرید یک مدافع است که بهتر است نام او شجاع خلیل زاده باشد.

برانکو ایوانکوویچ بهتر از هر کس دیگری می‌داند که تیمش در خط دفاع با کمبود مهره مواجه است و به هیچ عنوان هم روی پلی یانسکی به عنوان حتی یک بازیکن جانشین حساب نمی‌کند و حتی زمانی که سید جلال یا انصاری را در اختیار ندارد از ماهینی به عنوان دفاع وسط استفاده می کند. برانکو از این‌رو از طاهری خواسته به هر شکل ممکن شرایط را برای سرخپوش شدن شجاع‌ خلیل‌زاده فراهم کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روزی است که به طور جدی پیگیر جذب مدافع سپاهان هستند و با وجود مخالفت‌های پی در پی مسئولان و مربیان این تیم اصفهانی به نتایج مثبتی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. مذاکرات پرسپولیس با شجاع به طوری پیش رفته که مسئولان این باشگاه و در راس آنها علی اکبر طاهری به برانکو قول داده‌اند این بازیکن در نهایت پرسپولیسی خواهد شد. با توجه به این قضیه این احتما وجود دارد به زودی خبرهایی درباره شجاع و پرسپولیس مطرح شود.

حتی این احتمال وجود داد که آنها با این مدافع برای فصل بعد توافق کنند، چرا که سپاهانی‌ها به این راحتی‌ها حاضر به صدور رضایت‌نامه خلیل زاده در این مقطع از فصل نیستند اما برانکو ترجیح می دهد در نیم فصل این بازیکن را به تیمش اضافه کند تا خط دفاعی تیمش برای ادامه فصل تقویت شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *