توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
کارشناس اندیشکده آمریکایی پیشنهاد داد؛

تعیین جایزه برای سر سردار سلیمانی!

«اگر ترامپ به راستی در پی حفاظت از جان مردم آمریکا است باید هزینه قابل توجهی را برای دستگیری یا کشتن سلیمانی اختصاص دهد…»

بازخبر / موفقیت های ایران در مبارزه با تروریست های ساخته دست غرب، و نقش پررنگ سردار سلیمانی در این رابطه، آتش خشم مقامات و رسانه های غربی را برافروخته است.

در همین راستا مایکل روبین از کارشناسان اندیشکده آمریکایی “امریکن اینترپرایز” (American Enterprise) با انتشار گزارشی تحت عنوان “قاسم سلیمانی را بربایید” از دولت ترامپ درخواست کرده که برای ترور سردار سلیمانی جایزه تعیین نمایند.

در این گزارش آمده است: «عکس های ژنرال سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در میدان های نبرد عراق و سوریه به تصاویری نمادین در ایران تبدیل شده است.
به طور معمول، فرماندهان تلاش می کنند که خود را از مرکز توجهات دور نگه دارند اما سلیمانی آنچنان جسور شده است که به پایگاه های خبری رسمی اجازه می دهد که خروجی خود را مملو از تصاویر و حتی ویدئوهای او سازند.

او با بی اعتنایی به تحریم های آمریکا، برای مذاکره و خرید تسلیحات جدید به مسکو می رود و سپاه قدس تحت رهبری او، صدها آمریکایی را در عراق و افغانستان می کشند و حتی حمله ای تروریستی در واشنگتن را طرح ریزی می کند[!]

چقدر خنده دار است که وزارت خارجه آمریکا برای دستگیری برخی از اعضای القاعده میلیون ها دلار جایزه تعیین کرده است، اما مردی که مسئول مرگ صدها آمریکایی است، در این طرح قرار داده نشده است.

البته نباید از این موضوع شگفت زده شد چرا که باراک اوباما و جان کری ترجیح داده اند که برای حفظ توافق هسته ای، سابقه ایران را ماست مالی کنند و این داستان ساختگی را ترویج کنند که میانه روها و اصلاح طلبان ایران، دیدگاه های افراط گرایانه کمتری دارند؛ در حالی که حتی خودِ ژنرال سلیمانی پس از مرگ هاشمی اعلام کرد که نظرات او از ابتدای انقلاب تا زمان مرگ تغییر نکرد بلکه تاکتیک هایش عوض شده بود.
اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، به راستی در پی حفاظت از جان مردم آمریکا و انتقام کشته شدگان ما هستند باید به دشمنان آمریکا نشان دهند که کشتن مردم آمریکا برای آن ها هزینه شخصی به دنبال خواهد داشت. ترامپ باید هزینه قابل توجهی را برای دستگیری یا کشتن سلیمانی اختصاص دهد.

سلیمانی با انتشار عکس های خود در عراق و سوریه، آمریکا را به سخره گرفته و تصویری ضعیف و تحقیر شده از آمریکا را در منطقه به تصویر کشده است. هدف گرفتن سلیمانی یک بازی برد برد است و حتی اگر به دستگیر شدن او نیانجامد، به احتمال زیاد او دیگر قادر نخواهد بود که ایران را ترک کند و تمامی متحدان ایران در منطقه، احتیاط و هراس او را ضعف تلقی خواهند کرد و اگر به حضور خود در صحنه های نبرد ادامه دهد، در خطر خواهد بود. اگر او به دست نیروهای آمریکایی کشته شود، خطوط قرمزی که توسط اوباما و جان کری زیر پا گذاشته شده بود، بازگردانده شده و اگر او دستگیر شود یک منبع باداورده اطلاعاتی خواهد بود.»

 

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

2 نظر برای “تعیین جایزه برای سر سردار سلیمانی!”

  1. ناشناس گفت:

    چراین سردار برای ایرانیها یه ریال ارزش ندارندولی برای غربیها اینقدرمی ارزه،چون ایرانیها ازجنگ افروزی باهرتوجیهی بدشان می آید

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
    1. مهدی گفت:

      معلومه این ادمی که این نظراداده ازپشت کوه اومده ویه جوعقل توکلش نیست میتونم بهش ثابت کنم.

      پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *