اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

طلاب و روحانیون بندرعباس خواهان لغو کنسرت ها در این شهر شدند

جمعى از طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه بندرعباس طى نامه اى خطاب به مسئولین هرمزگان خواستار لغو کنسرت ها در شهر بندرعباس شدند.

باز خبر,به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جمعى از طلاب و روحانیون بسیجى و اساتید مدرسه علمیه النبى (ص) بندرعباس طى نامه اى خطاب به مسئولین هرمزگان، خواستار لغو کنسرت هاى این شهر شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

)قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی)سوره مبارکه سبأ / آیه۴۶

باسلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) بدینوسیله به استحضار مى رساند با توجه به تاکید مکرر خداوند متعال در قرآن کریم و روایات نبوى (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سفارش به ترک محرمات و لزوم پرهیز از گناه و اشاعه آن در سطح جامعه اسلامى و از آن جمله پرهیز از مجالس موسیقى لهوى و در راستاى احیاء پیام قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام امر به معروف و نهى از منکر، اینجانبان امضاکنندگان ذیل ضمن اعتراض شدید خود نسبت به برگزارى مکرر  کنسرت ها و مجالس عمومى لهوى که بعضاً در اماکن مربوط به بیت المال و بنام شهداء و همراه با عدم رعایت موازین شرعى و مصداق بارز منکر بوده، از تمامى مسئولین دلسوز انقلاب اسلامى و وفادار به راه امام (ره) و شهدا و ولایت و رهبرى معظم خواستار پیگیرى در برچیده شدن این گونه مجالس مى باشیم.

والسلام على من التبع الهدى غفرالله لنا و لکم

جمعى از طلاب و روحانیون بسیجى، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، کسبه و فرهنگیان و عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور بندرعباس

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *