توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

واکنش بهدادبه استفاده ازنامش درتبلیغ ماری‌جوانا!

 قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن به استفاده ابزاری از نام و تصویرش برای تبلیغ ماری‌جوانا واکنش نشان داد.

باز خبر,به گزارش تابناک ورزشی، بهداد سلیمی در خصوص استفاده ابزاری از نامش برای تبلیغ ماری‌جوانا در یک سایت آلمانی اظهار داشت: متاسفانه یک سایت آلمانی عکس من را با ماری‌جوانا منتشر و یک سایت داخلی نیز همین خبر را منعکس کرده است.

وی افزود: قصد پیگیری جدی این موضوع توسط فدراسیون را دارم و قطعا با کسانی که شیطنت و از نام من استفاده ابزاری کرده‌اند، برخورد خواهم کرد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون از نزدیک ماری‌جوانا دیده است یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا ندیده‌ام ولی اسمش را شنیده بودم.

سلیمی درباره حضور سلطانی‌فر در اردوهای تیم ملی عنوان کرد: وزیر شخص محترمی است و به صورت سرزده به اردو آمد تا شرایط وزنه‌برداران را بسنجد. وی انرژی بسیار مثبتی دارد و امیدوارم با حضور سلطانی‌فر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش باشیم.

وی گفت: چند وقتی است که تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در لیگ با تیم ذوب‌آهن روی تخته بروم تا کم کم آمادگی لازم را کسب کنم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *