توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بودجه صداوسیما ۲ برابر شد

نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند از ابتدای اجرای برنامه، در قالب بودجه سنواتی سهم خود در تامین بودجه سازمان صداوسیما را حداقل به میزان ۷/۰% درصد بودجه عمومی دولت لحاظ و تخصیص دهد.

باز خبر,  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به مواد مراعا مانده لایحه برنامه ششم توسعه، ماده ۱۰۸ این لایحه را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.

طبق این ماده، دولت مکلف است از ابتدای اجرای برنامه، در قالب بودجه سنواتی سهم خود در تامین بودجه سازمان صداوسیما را حداقل به میزان ۷/۰% درصد بودجه عمومی دولت لحاظ و تخصیص دهد. افزایش اعتبار سازمان نسبت به سال پایه از محل این ماده جهت پوشش ۱۰۰ درصدی استان ها، توسعه کمی و کیفی برنامه های تولیدی (ملی، استانی و برون مرزی) پویا نمایی، (انیمیشن) مستند و فیلم ها و سریال های فاخر و توسعه فنی هزینه می شود و پرداخت هرگونه حقوق و مزایا جز به تناسب سایر بخش هایی کشور که در بودجه سنواتی مشخص می شود، ممنوع است.

گزارش سالانه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “بودجه صداوسیما ۲ برابر شد”

  1. 777 گفت:

    حیف پول.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *